HR NEWS
  • Joanna Bednarek

    Joanna Bednarek0

    Kierownik działu rekrutacji w grupie medialnej Agora S.A. Od wielu lat związana z branżą HR. Na co dzień odpowiada za rekrutacje pracowników do spółek Grupy Agora, koordynuje i wdraża rozwiązania z zakresu budowania marki pracodawcy oraz tworzy i realizuje programy stażowe oraz praktyk studenckich.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Julia Izmałkowa

    Julia Izmałkowa0

    Badaczka i ewangelistka etnografii w Polsce. Kocha ludzi i życie tak bardzo, że uczyniła z tego swój zawód. Założycielka Izmałkowa Consulting – pierwszej w Polsce agencji badawczej specjalizującej się w badaniach etnograficznych, czyli takich, które nie ufają deklaracjom, a wnioski czerpią z obserwacji ludzkich zachowań. Od 10 lat odkrywa prawdę o zachowaniach, postawach i motywach konsumentów, pracowników, klientów największych firm, dając im inspirujące insighty do rozwoju w każdym obszarze. Z wykształcenia psycholog. Autorka bloga MyFlirtWithReality.com, na którym opowiada niesamowite historie ludzi z całego świata, pokazując wpływ kultury na życie człowieka.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Robert Reinfuss

    Robert Reinfuss0

    Doradca biznesowy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, praktyk zarządzania oraz autor licznych publikacji. Specjalizuje się strategicznym HR, systemach zarządzania, technikach podnoszenia efektywności pracy i polityce wynagrodzeniowej. Dyrektor Personalny Roku 1999. Autor książek o zarządzaniu: „Rynek celów. Zwrot z inwestycji w HR” wyd. 2012 oraz „MBO prosta skuteczna technika zarządzania Twoja firmą” wyd. 2009 – jedynego podręcznika poświęconego technikom zarządzania przez cele w j. polskim. Autor metody zarządzania Market of Objectives™ oraz metodologii pomiaru rentowności ValueView™. Ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i Oxford University oraz Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) w Wielkiej Brytanii.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Jason Frank

    Jason Frank0

    Współzarządza praktyką Employee Communications i Engagement MSLGROUP i jest CEO MSLGROUP w Wielkiej Brytanii.

    Ma 15 lat doświadczenia w obszarze HR. Używając kombinacji komunikacji, marketingu i technologii pomaga pracodawcom inspirować i angażować pracowników w życie firmy.

    Ukończył studia licencjackie z filozofii, polityki i ekonomii na Uniwersytecie Oksfordzkim. Jest certyfikowanym (Chartered Instute of Marketing) specjalistą od marketingu.

    Doświadczenie zarówno jego, jak i kierowanego przez niego zespołu rozciąga się na cały cykl życia pracownika w firmie, począwszy od budowania wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, do procesów związanych z przygotowywaniem pracowników do rozwoju w innych organizacjach. Jason ma doświadczenie w zakresie znajdowania nowych metod i sposobów komunikacji i angażowania pracowników w proces budowania rynkowej wartości firmy. Pracuje dla wielu klientów zarówno z regionu EMEA, jak i obydwu Ameryk oraz Azji, a Centra Doskonałości znajdują się w Londynie i Nowym Jorku.

    Zarządzany przez Jasona Franka zespół ma na swoim koncie wiele przeprowadzonych kampanii EVP, czy kampanii w zakresie tworzenia nowych strategii komunikacji, Enterprise Social Network, a także realizacji bieżących działań HR w zakresie komunikacji i komunikacji wewnętrznej.

    Klienci, dla których pracował lub nadal pracuje Jason to m.in. KPMG, EY, Freshfields Bruckhaus Deringer, GSK, Unilever, HSBC, The Coca-Cola Company, Herbert Smith Freehills i Sainsbury’s.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Maja Knap-Nowak

    Maja Knap-Nowak0

    Filolog z wykształcenia, HR-owiec z zamiłowania. Absolwentka studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Od blisko 10 lat związana z obszarem HR, a od 2007 roku skoncentrowana na budowaniu zaangażowania i motywacji pracowników, ocenie kompetencji, procesach rekrutacji i selekcji oraz zarządzania talentami. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała w międzynarodowej firmie konsultingowej, branżach FMCG oraz retail. Aktualnie Kierownik Działu HR w Oney Polska (grupa Auchan), firmy zatrudniającej ponad 400 pracowników, działającej w branży Consumer Finance.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Robert Krool

    Robert Krool0

    Posiada 28 lat doświadczeń w decyzjach gospodarczych, inwestycyjnych z własnej działalności oraz na rzecz wielu podmiotów gospodarczych. Uczestniczył w decyzjach biznesowych wartych łącznie ponad 5 mld PLN. Były biegły sądowy. Przeprowadził ponad 10 tys. godzin sesji mentoringowych. W rankingach magazynu ThinkTank plasuje się w gronie najcenniejszych osobowości w Polsce. W badaniu „Kogo słuchają polscy liderzy 2012” zajął 7. miejsce w kategorii najbardziej wpływowych doradców biznesu. Niezmiennie od lat znajduje się w zestawieniu osób, których głos najsilniej wpływa na sposób zarządzania firmami i prowadzenia biznesu. Jego zawodowa codzienność to fundator – prezes zarządu Fundacji LifeSkills www.lifeskills.pl, która otwiera nowoczesną sieć Centrów i Liceów LifeSkills w Polsce.

    O specyfice mentoratu przeniesionego na teatralne deski, wyzwaniach jakie stawia przed mentorem – aktorem i widzem – uczniem oraz o korzyściach jakie przynosi uczestnikom opowiada współtwórca polskiego formatu – Robert Krool.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Krystyna Matysiak

    Krystyna Matysiak0

    Krystyna Matysiak od 2009 pełniła funkcję Dyrektora Pionu HR, a od 2010 członka zarządu LINK4. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie HR, a także wdrażania skutecznych rozwiązań wspierających biznes oraz budujących zaangażowanie w organizacji.

    Inicjatywy i działania, które podejmowała zaowocowały wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Do najważniejszych należy uzyskanie w 2013 roku najwyższego poziomu zaangażowania organizacji w całej grupie RSA (badanie przeprowadzone przez Instytut Gallupa). W latach 2013 i 2014 zdobycie tytułu Najlepszego Pracodawcy przyznawanego przez AON Hewitt, w tym także tytułu Najlepszego Pracodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej.

    Krystyna Matysiak aktywnie działa na rzecz tworzenie inspirującego, wspierającego Pracowników środowiska pracy. Potwierdzeniem tych starań było uzyskanie przez organizację LINK4 tytułu Inwestor w Kapitał Ludzki. W roku 2015 miesięcznik ekonomiczny Home&Market uznał ją za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce.

    Wcześniej była związana m.in. z Coca-Cola Poland, Hotelem Hyatt, Pekao SA. Krystyna Matysiak studiowała na Uniwersytecie Warszawskim, na Wydziale Historycznym oraz Wydziale Administracji i Zarządzania. W 2016 roku dołączyła do prestiżowego thinktanku HR Influencers.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Krzysztof Nitsch

    Krzysztof Nitsch0

    Dyrektor operacyjny i członek zarządu o Marketing Investment Group – wiodącego dystrybutora marek sportowych w Polsce. Jest odpowiedzialny za zarządzanie operacjami, logistykę, IT i optymalizację procesów biznesowych. Od ponad 10 lat w branży dystrybucji detalicznej. Koncentruje się na doskonaleniu procesów biznesowych i struktury organizacji, multichannelingu i działaniach ukierunkowanych na klienta.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Katarzyna Nowak

    Katarzyna Nowak0

    Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej. Nowak zarządza projektami z zakresu odpowiedzialności społecznej w Grupie Orbis SA. Jest liderką korporacyjnej sieci kobiet Women At AccorHotels Generation. Urodziła się w Paryżu, mieszkała w Azji, studiowała w Warszawie. Tworzy taką kulturę organizacji, aby każdy mógł być sobą i mieć wpływ na wartość firmy.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Joanna Jeziorowska

    Joanna Jeziorowska0

    Z obszarem HR związana od 2010 r. Karierę zawodową zaczynała od doradztwa personalnego, przez okres 6 lat zarządzała procesami HR w firmie produkcyjno- dystrybucyjnej – Grupa Kolastyna, później pełniła funkcję Dyrektora Personalnego w Grupie FoodCare. Od 2011 roku związana jest z branżą okołobudowlaną – rozwijała procesy HR w firmie Valvex, a obecnie jako dyrektor Personalny zarządza polityka personalna w Grupie Oknoplast.

    CZYTAJ WIĘCEJ