Gdy autorka Agnieszka Ćiećwierz ogłosiła na swoim profilu na LinkedIn, że wydaje trzecią książkę, to aż podskoczyłem z radości. Dlaczego? Ponieważ dwie poprzednie pozycje „Daj się zrekrutować” i „Rekrutacja oparta na kompetencjach” są według mnie bardzo dobrymi pozycjami i nadal znajdują się w moim TOP HR-owych książek. Podczas lektury książki „Reskilling i upskilling” mój entuzjazm
CZYTAJ WIĘCEJWprowadzenie dyrektywy o transparentności wynagrodzeń to ważny krok w stronę równości płacowej i bardziej sprawiedliwego rynku pracy.
CZYTAJ WIĘCEJDoświadczony zespół współpracowników, atrakcyjna lokalizacja gabinetu bądź placówki oraz możliwość udziału w szkoleniach – to top 3 benefity pozapłacowe pojawiające się w ofertach pracy skierowanych do lekarzy i specjalistów w branży medycznej. Portal HireDoc.com przeanalizował niemal 6 tysięcy ofert pracy opublikowanych w 2024 roku pod kątem najpopularniejszych benefitów pozafinansowych. HireDoc.com to platforma rekrutacyjna łącząca pracodawców
CZYTAJ WIĘCEJFutrzani przyjaciele znacząco wpływają na nasze życie zawodowe. Sprawdź jak!
CZYTAJ WIĘCEJOdpowiedź na to pytanie jest stara jak świat. Czy można coś zrobić, aby zapobiec odejściom pracowników?
CZYTAJ WIĘCEJOd piętnastu lat branża szkoleń rośnie w średnim tempie 5 proc. rocznie, a w ciągu ostatnich czterech lat rozwój ten przyspieszył do ok. 6 proc. Polacy chętnie korzystają z różnego rodzaju ofert szkoleniowych i edukacyjnych, już 70 proc. twierdzi, że inwestuje w siebie, a połowa płaci za swoją edukację. Również w zarobkach twórców internetowych organizacja
CZYTAJ WIĘCEJ1 marca to Dzień bez dyskryminacji. Czy w czasach DEI stanowi ona skamielinę? Niekoniecznie. Miewa się całkiem świetnie i nie zniknęła.
CZYTAJ WIĘCEJKicham i pracuję – coraz więcej pracowników decyduje się na pracę podczas choroby. Dlaczego tak jest?
CZYTAJ WIĘCEJPolacy należą do najbardziej zapracowanych narodów w Europie. Statystycznie pracujemy ponad trzy godziny tygodniowo więcej niż wynosi unijna średnia.
CZYTAJ WIĘCEJChoć wskaźnik zaangażowania pracowników w Polsce w 2024 roku osiągnął rekordowy poziom, nadal istnieje potrzeba podejmowania działań mających na celu zwiększenie satysfakcji.
CZYTAJ WIĘCEJ