Otwartość na zmieniające się i różnorodne potrzeby, wspieranie poczucia bezpieczeństwa i wzmacnianie wpływu oparte na wiedzy i wymianie doświadczeń mogą być boosterem innowacji w obszarze DEIB (Diversity, Equity, Inclusion, Belonging), a w konsekwencji – przełożyć się na lepsze doświadczenia w miejscu pracy. Jak zatem tworzyć włączające miejsce pracy? Garść inspiracji i rozwiązań praktykowanych w organizacjach
CZYTAJ WIĘCEJ77 proc. Polaków nie przyjmie dziś pracy w firmie ze złą atmosferą, choćby wiązało się to z wyższą pensją. Co trzeci pracownik nie otrzymuje żadnego wsparcia od pracodawcy, a aż 14 proc. wciąż czuje się „zasobem ludzkim”, a nie człowiekiem. Poradnik To nie są lata 90.! Jak spoko żyć ze sobą w pracy? i badanie*
CZYTAJ WIĘCEJRośnie liczba ogłoszeń, w których firmy podkreślają zapotrzebowanie na kompetencje związane z obsługą narzędzi AI.
CZYTAJ WIĘCEJStarzenie się społeczeństwa diametralnie zmienia kwestię promocji zdrowia w miejscu pracy. Co firmy mogą zrobić z tym fantem? Działać!
CZYTAJ WIĘCEJJeszcze kilka lat temu rekruterzy krzywili się na widok CV, w którym często zmieniała się firma. „Brak lojalności”, „niestałość”, „brak cierpliwości” – takie etykiety przylgnęły do pracowników, którzy często podejmowali nowe zawodowe wyzwania. Dziś ten trend ulega zmianie. Rynek pracy dojrzewa, a z nim zmienia się sposób, w jaki postrzegany jest rozwój zawodowy. „W dynamicznym
CZYTAJ WIĘCEJCzy w środowisku pracy można mówić o wartościach z humorem, bez nadęcia, a przy tym – całkiem serio? Fundacja Zaczytani.org i Grupa PZU po raz kolejny udowadniają, że tak. Trzecie opowiadanie z cyklu „Znajdź swoją historię. Opowiadania z firmy wzięte” bierze pod lupę zaangażowanie – w pracy i w relacjach. Opowiadanie „Sprawa w toku” –
CZYTAJ WIĘCEJJak wynika z najnowszego badania zrealizowanego przez Klub Compensation & Benefits przy Uczelni Łazarskiego „Trendy 2025: Transparentność Wynagrodzeń” ponad 80 proc. firm w Polsce jest obecnie na początkowym etapie gromadzenia informacji na temat transparentności wynagrodzeń i przygotowywania pracowników do planowanych zmian w tym zakresie. Jednocześnie niemal połowa (49 proc.) przedsiębiorstw wskazuje, że nie ma narzędzi,
CZYTAJ WIĘCEJKim są liderzy jutra? Jak postęp technologiczny i zmiana pokoleniowa wpływają na przywództwo?
CZYTAJ WIĘCEJCo druga osoba w Polsce zna kogoś z niepełnosprawnością neurologiczną – w rodzinie lub wśród znajomych. Mimo to tylko 3% badanych uważa, że społeczeństwo rozumie potrzeby tej grupy. Zjawisko to nie pozostaje bez wpływu na rynek pracy – aż 56% Polaków uważa, że osoby z chorobami neurologicznymi nie mają równych szans zawodowych. Z danych opublikowanych
CZYTAJ WIĘCEJRozwój AI i powstanie tzw. cyfrowej siły roboczej to nie jest chwilowy trend ani marketingowy chwyt. To rewolucja, która raz na zawsze odmieni naszą rzeczywistość i zmieni zasady gry na rynku pracy.
CZYTAJ WIĘCEJ