Kandydat aktywny i pasywny, obaj mogą mieć doskonałe doświadczenie i pasować do organizacji. Różnica polega na tym, że do kandydata aktywnego można dotrzeć za pomocą jednego ogłoszenia na portalu o pracę.
CZYTAJ WIĘCEJJaki powinien być wymarzony pracodawca? Okazuje się, że oprócz profesjonalisty marzy nam się po prostu… fajny człowiek.
CZYTAJ WIĘCEJMillenialsi nie mają dobrej prasy. Mówi się, że są roszczeniowi, aroganccy i przekonani o swojej wartości. Jak przekonać rekrutera, że to tylko stereotypy?
CZYTAJ WIĘCEJDynamiczny rozwój nowoczesnych technologii w Polsce i na świecie sprawia, że zapotrzebowanie na wykwalifikowanych specjalistów IT stale rośnie…
CZYTAJ WIĘCEJOgłoszenie o pracę to pierwszy element procesu rekrutacji. Ma przyciągnąć uwagę i zachęcić potencjalnych kandydatów.
CZYTAJ WIĘCEJChociaż trudno w to uwierzyć, jednym z czynników, który potrafi wywołać u nas napięcie i stres jest… urlop.
CZYTAJ WIĘCEJAsertywność najczęściej kojarzona bywa z odmawianiem, umiejętnością obrony swoich racji czy też „nieranieniem” innych ludzi.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do udziału w drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.
CZYTAJ WIĘCEJDigitalizacja jest obecnie jednym z częściej używanych słów. Na pewno wielokrotnie słyszałeś to pojęcie w pracy: „Musimy postawić na digitalizację” lub „Zaplanujmy strategię digitalową”. Czy słysząc te hasła, masz pewność, że wiesz co dana osoba ma na myśli?
CZYTAJ WIĘCEJJak powinna wyglądać rekrutacja specjalistów od komunikacji zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz?
CZYTAJ WIĘCEJ