Aż 47% Polaków irytuje się, gdy ich współpracownicy przychodzą do pracy przeziębieni. Jeszcze więcej, bo aż ponad 50% ankietowanych pracowników nie akceptuje, gdy ich współpracownicy nie myją rąk po wyjściu z toalety.
CZYTAJ WIĘCEJ66% badanych darzy swoich współpracowników sympatią. Nie oznacza to jednak, że nie mamy im za złe określonych zachowań.
CZYTAJ WIĘCEJJak zostać mistrzem pierwszego wrażenia?
CZYTAJ WIĘCEJ„Chcę się zmienić”, a „chcę zmiany” to dwa różne stwierdzenia.
CZYTAJ WIĘCEJOd kilku lat coraz popularniejszy staje się trend związany z obecnością zwierząt domowych w życiu zawodowym.
CZYTAJ WIĘCEJFirmy świadome wyzwań na konkurencyjnym rynku kandydata, już dziś tworzą w swoich strukturach miejsce dla tzw. Chief Happiness Officer`ów. Czy „pracoszczęście” to nowy magnes na talenty?
CZYTAJ WIĘCEJPodczas wykonywania codziennych czynności możesz doskonalić swoje umiejętności czy poznawać nowe słownictwo.
CZYTAJ WIĘCEJDr David Lewis, z brytyjskiego Uniwersytetu Sussex, zauważył, że idealny urlop nie powinien trwać dłużej niż trzy dni.
CZYTAJ WIĘCEJJak kierować rozmową, żeby grupa wyniosła z niej jak najwięcej?
CZYTAJ WIĘCEJZdaniem ekspertów Mindsonar, Brexit można analizować pod kątem stylów myślenia polityków.
CZYTAJ WIĘCEJ