Czy można budować kulturę organizacyjną opartą na zaufaniu, konstruktywnym rozwiązywaniu konfliktów, zaangażowaniu oraz odpowiedzialności wykorzystując do tego słowo pisane? Można i trzeba!
CZYTAJ WIĘCEJInkluzywna komunikacja w firmie to proces rozciągnięty w czasie. Wymaga żmudnej, systemowej pracy, której filarem są określone wartości etyczne. Bez nich nigdy nie zaistnieje prawdziwa komunikacja, która nie wyklucza.
CZYTAJ WIĘCEJPracownicy z Ukrainy wypełnili lukę obecną na polskim rynku pracy. Ich obecność, choć trwa od ponad 3 lat, budzi społeczne kontrowersje. Niebawem na nowo odczujemy braki kadrowe – do 2025 roku z polskiego rynku pracy ubędzie 2,1 mln osób. Jak poradzą sobie z tym faktem firmy?
CZYTAJ WIĘCEJZmiana prawnej definicji mobbingu powoduje, że znów wiele mówimy o tym szkodliwym zjawisku. Czy to rozwiąże problem i zabezpieczy interesy pracowników lub skutecznie zmniejszy jego występowanie?
CZYTAJ WIĘCEJJest odmieniany przez wszystkie możliwe przypadki. I choć wiemy na temat roli dobrostanu wiele, nie brakuje konkretnych i rzetelnych danych, dbanie o samopoczucie pracowników bywa nadal karykaturą realnych działań.
CZYTAJ WIĘCEJProblemowi nadmiernych absencji chorobowych w polskich firmach, w tym „mostkowania” długich weekendów i świąt coraz skuteczniej przeciwstawiają się pracodawcy, wykorzystując do tego celu innowacyjne technologie.
CZYTAJ WIĘCEJPodobno nic im się nie chce, są roszczeniowi i wygodni, nie znoszą krytyki. Pokolenie Z krzywdzone jest niekończącą się listą stereotypów. Co zrobić, aby wydobyć z niego ogromny potencjał? Doceniać, po prostu.
CZYTAJ WIĘCEJStarszy nie znaczy gorszy. Nadchodzi moment „sprawdzam” dla wielu firm i czas, w którym pokolenie tsunami będzie rozdawać karty na rynku pracy – i dobrze!
CZYTAJ WIĘCEJRóżne pokolenia to różne wyzwania w firmie. Jednym z nich jest próba odpowiedzi na to, co zrobić, aby pracownicy nie odchodzili? I czy można znaleźć jakieś wspólne punkty, które niezależnie od metryki, łączą ludzi w decyzjach związanych wyborami zawodowymi.
CZYTAJ WIĘCEJ