HR 2020 a nowa rzeczywistość. Bezpłatne spotkanie online

HR 2020 a nowa rzeczywistość. Bezpłatne spotkanie online

Jakie wyzwania stoją obecnie przed pracownikami działów HR? Jak radzą sobie w nowej rzeczywistości? Z jakich narzędzi korzystają i w jaki sposób generują dodatkowe środki dla swoich organizacji?

Odpowiedzi na powyższe pytania poznamy już 19 listopada podczas spotkania online zatytułowanego „HR 2020 a nowa rzeczywistość. Najlepsze praktyki, trendy, wyzwania”. Organizatorem wydarzenia jest Fiabilis Consulting Group.

Podczas konferencji wysłuchamy trzech prelekcji. Martyna Bogdaniuk, Kierownik Administracji Personalnej i Płac w LOTTE Wedel, przedstawi case study projektu, który zwyciężył w konkursie Top Payroll Manager Awards 2020. Mowa o  wdrożeniu nowego narzędzia do procesów kadrowo-płacowych jako elemencie procesu digitalizacji. Martyna Bogdaniuk opowie też o innych narzędziach, z jakich Wedel korzysta w zakresie payroll management.

Następnie Sylwia Mitura-Lis, Head of Payroll Department/Accounting Manager w Costa Coffee Polska oraz Bartosz Kruszewski,  Head of Sales & Marketing w Fiabilis Consulting Group wyjaśnią, jak generować dodatkowe środki dla organizacji z wykorzystaniem analityki obszaru payroll big data.

Trzecią prelekcję wygłosi Łukasz Prasołek, ekspert i trener z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych w firmie Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki. Przedstawi najważniejsze zmiany dotyczące elektronizacji dokumentacji pracowniczej.

Spotkanie „HR 2020 a nowa rzeczywistość. Najlepsze praktyki, trendy, wyzwania” odbędzie się 19 listopada w godz. 9:00-10:30 na platformie ClickMeeting.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. By uczestniczyć w spotkaniu, należy zarejestrować się TUTAJ.

Partnerem Merytorycznym wydarzenia organizowanego przez Fiabilis Consulting Group jest firma Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki. Z kolei Partnerem Strategicznym został portal HRnews.pl.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER