Tegoroczna sytuacja pokazała, że o benefitach dla pracowników trzeba myśleć w inny sposób niż dotychczas.
CZYTAJ WIĘCEJNajbardziej reprezentatywnym rynkiem pod względem pozapłacowych świadczeń pracowniczych jest branża IT.
CZYTAJ WIĘCEJObecnie firmy przeznaczają na benefity coraz więcej środków.
CZYTAJ WIĘCEJPandemia z pewnością wymogła na pracodawcach i pracownikach większą odwagę technologiczną.
CZYTAJ WIĘCEJZ tegorocznego raportu płacowego Hays Poland wynika, że świadczenia dodatkowe oferuje 90 proc. firm.
CZYTAJ WIĘCEJPracodawcy nie zastanawiają się nad tym, czy obdarować pracowników z okazji Bożego Narodzenia – już dziewięć na dziesięć firm w Polsce to robi.
CZYTAJ WIĘCEJ40% pracowników deklaruje, iż rośnie ich zaangażowanie w pracę, gdy otrzymają podarunek od pracodawcy, np. z okazji świąt Bożego Narodzenia.
CZYTAJ WIĘCEJZamiast drogich benefitów można zaoferować pracownikom nagrody w postaci wartości czy atutów firmy, które będą mogli swobodnie wykorzystać.
CZYTAJ WIĘCEJNie ma wątpliwości, że wielkanocne prezenty są nie tylko miłym, ale też docenianym przez pracowników gestem od firmy.
CZYTAJ WIĘCEJPracodawcy muszą się prześcigać w benefitach.
CZYTAJ WIĘCEJ