Aż 90% rekruterów potwierdza, że panuje obecnie rynek kandydata. Walka o specjalistów trwa, a oni mają coraz większe wymagania. Oprócz atrakcyjnej oferty pracy profesjonalistom zależy na tym, by pracować w miejscu, które cieszy się dobrą opinią.
CZYTAJ WIĘCEJKomentarze w Internecie uderzają w dobre imię twojej firmy? Pamiętaj, że prawo do swobodnego wyrażania opinii też ma swoje ograniczenia. Nikt nie może nikogo bezpodstawnie oskarżać i uderzać w dobra osobiste. Co możemy zrobić?
CZYTAJ WIĘCEJZmieniający się rynek sprawia, że firmy kładą większy nacisk na jakość i styl zarządzania, budowanie odpowiedniej kultury oraz poszukiwanie i rozwijanie talentów – szczególnie w sprzedaży…
CZYTAJ WIĘCEJBadania przeprowadzone przez naukowców z Birgham Young University dowodzą, że zdalne kierowanie zespołem nie jest najlepszym pomysłem. Pracownicy znacznie lepiej postrzegają szefów, z którymi spotykają się codziennie twarzą w twarz.
CZYTAJ WIĘCEJW każdej firmie można znaleźć osoby, które pracują szybko, oraz takie, które wyróżniają się dużą dokładnością i dbałością o szczegóły. Jak się okazuje, usadzenie takich pracowników obok siebie może przełożyć się na znaczący wzrost wydajności całego zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJFirmy, aby realizować cele długoterminowe i osiągać sukces, muszą aktualizować swoje systemy wynagrodzeń lub budować je od podstaw.
CZYTAJ WIĘCEJPowstające pomysły nie są przez nikogo obiektywnie oceniane. Podejmowane decyzje biznesowe spotykają się z krytyką klientów. Dla wielu z nich rozwiązaniem okazuje się crowdsourcing.
CZYTAJ WIĘCEJSzansa na spotkanie wielu pracodawców w jednym miejscu, możliwość pozostawienia swojego CV na stoisku firmy, a także udziału w szkoleniach i warsztatach to tylko niektóre z zalet uczestnictwa w targach pracy.
CZYTAJ WIĘCEJZwiązek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP) zainaugurował program Forum Rynku Pracy ZPP, który stanowi platformę dialogu o wyzwaniach rynku pracy w Polsce.
CZYTAJ WIĘCEJNowoczesny handel nie mógłby istnieć bez nowych technologii. Dzięki innowacyjnym systemom IT, dyrektor działu handlowego (Chief Sales Officer) może zwiększyć efektywność swoich pracowników, skracając przy tym czas realizacji planów sprzedażowych.
CZYTAJ WIĘCEJ