Ona – atrakcyjna, brzęczy głośno lub zachęcająco szeleści w portfelu. On – z dobrze sytuowaną pozycją, znaczy coś więcej niż przeciętny „szarak”.
CZYTAJ WIĘCEJCo tak naprawdę sprawia, że ludzie chcą pracować w danym miejscu?
CZYTAJ WIĘCEJw podkaście Krzysztofa Filarskiego i Łukasza Wołka – zapraszamy!
CZYTAJ WIĘCEJrogramy wdrożeniowe a noworoczny nastrój – czyli jak zatrzymać energię i entuzjazm oraz uniknąć on-boardingowego Blue Monday?
CZYTAJ WIĘCEJBadania opracowane dla firmy Staples są alarmujące. Wskazują wyraźnie, że pracownicy biurowi są bardzo zdeterminowani…
CZYTAJ WIĘCEJDlaczego tak trudno utrzymać motywację pracownika i jak znaleźć sposób na efektywną współpracę, nie tylko z najmłodszym pokoleniem – o tym rozmawiamy z Zuzanną Mazurek.
CZYTAJ WIĘCEJPonad 60% pracowników pozytywnie ocenia wizerunek swojego pracodawcy – wynika z raportu „Różnorodność kulturowa a wizerunek pracodawcy”…
CZYTAJ WIĘCEJJakiś czas temu prof. Dariusz Doliński, naukowiec z SWPS, we współpracy ze swoimi współpracownikami powtórzył badania nad siłą autorytetów.
CZYTAJ WIĘCEJW związku z rozwojem technologicznym granica między życiem prywatnym a pracą zaciera się coraz bardziej.
CZYTAJ WIĘCEJNawet najbardziej zmotywowani pracownicy tracą zapał i energię, kiedy dopada ich przeziębienie, katar albo – co gorsze – gorączka, dreszcze i całkowita niemoc.
CZYTAJ WIĘCEJ