HR NEWS
  • Wideo z rekruterem zachęcające do aplikowania. Nowość na rynku HR0

    Nowoczesne organizacje odkryły, że nośne wideo z hasłem „dołącz do nas” są nie tylko ważnym elementem rekrutacyjnym, ale i wizerunkowym.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Jak prawidłowo przeprowadzić exit interview?

    Jak prawidłowo przeprowadzić exit interview?0

    Na początek definicja. Czym jest exit interview? To rozmowa przeprowadzana z odchodzącym pracownikiem przez managera działu, w którym pracował lub przez pracownika wewnętrznego działu HR. Jej główne zadanie to poznanie przyczyn odejścia z firmy, jak również poznanie opinii pracownika na temat organizacji. Informacje uzyskane podczas takiej rozmowy są niezwykle cenne dla pracodawcy i w rezultacie mogą pomóc poprawić ogólne funkcjonowanie firmy. – Exit interview to wartościowe narzędzie, które sprawdza się w organizacji. Jego prawidłowe przeprowadzenie i dokładne przeanalizowanie wyników może przynieść firmie wymierne korzyści – wyjaśnia Katarzyna Prażanowska, Talent Acquisition Leader w firmie doradztwa personalnego HRK S.A.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Starbiter – nowe narzędzie rekrutacyjne

    Starbiter – nowe narzędzie rekrutacyjne0

    Starbiter to aplikacja mobilna, stworzona w celu wsparcia pracodawców w procesie znajdowania personelu na krótkie zlecenia, trwające od 5 godzin do 5 dni. Aplikacja ułatwia kontakt firm lub organizacji pozarządowych z osobami poszukującymi pracy.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • HR ma dostarczać transformację, czyli co przyniesie 2018 rok branży HR w Polsce?

    HR ma dostarczać transformację, czyli co przyniesie 2018 rok branży HR w Polsce?0

    Z pespektywy dostawców najnowszych rozwiązań IT dla HR miniony rok upłynął pod hasłem optymalizacji i digitalizacji procesów oraz kolejnych wdrożeń rozwiązań chmurowych. W roku 2018 trend digitalizacji i migracji do chmury powinien przyspieszyć.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Trendy technologiczne w rekrutacji 2018

    Trendy technologiczne w rekrutacji 20180

    Najważniejszym technologicznym trendem na 2018 rok będzie rosnąca rola analityki w rekrutacji. Wyniki i proces będą mierzone tak samo jak działania marketingowe – uważa Michał Gołgowski, dyrektor zarządzający w Spring Professional.

    CZYTAJ WIĘCEJ