PUBLIKACJE AUTORA
  • Zmiany w podejściu do planowania czasu pracy na przestrzeni 30 lat

    Zmiany w podejściu do planowania czasu pracy na przestrzeni 30 lat0

    Branża planowania czasu pracy rozwinęła się i z czasem urosła do rangi poważnego sektora rynku. O ile jeszcze niedawno w wielu firmach do objęcia stanowiska planisty wystarczało odrobinę sprawności organizacyjnych i trochę doświadczenia, to teraz kierownik do spraw planowania czasu pracy jest ważnym stanowiskiem zajmowanym przez osoby ze specjalistycznym wykształceniem i umiejętnościami.

  • Poradnik dla osób zmieniających pracę: Nowa praca – co warto wiedzieć zanim podpiszesz umowę?

    Poradnik dla osób zmieniających pracę: Nowa praca – co warto wiedzieć zanim podpiszesz umowę?0

    Rośnie wskaźnik zatrudnienia, spada bierność zawodowa, cały czas odnotowujemy przyspieszenie wzrostu płac, ale także coraz chętniej zmieniamy pracę i kwalifikacje. Na co zwrócić uwagę, gdy staramy się o nową pracę?

  • Toksyny niszczą nawet najlepsze organizacje

    Toksyny niszczą nawet najlepsze organizacje0

    Brak zaangażowania w pracę to jeden z poważniejszych problemów z jakim mierzą się organizacje. Niedługo każda firma będzie rywalizować o pracownika i będzie musiała zapewnić mu dobrą atmosferę i podtrzymywać motywację do efektywnego działania.

  • #MicrosoftMówi: Pokolenie pracowitych leni

    #MicrosoftMówi: Pokolenie pracowitych leni0

    Pokolenie Y w świetle badań jest pełne sprzeczności. Z jednej strony młodzi ludzie nie obawiają się nadgodzin, podejmowania trudnych decyzji i poświęceń, aby lepiej zrównoważyć życie osobiste i zawodowe, jak wynika z raportu EY „Światowe pokolenia: globalne badanie wyzwań w obszarze równowagi między pracą a życiem osobistym”.

  • Raport „Sztuczna inteligencja w rekrutacji pracowników”: Największą barierą brak informacji o istniejących rozwiązaniach

    Raport „Sztuczna inteligencja w rekrutacji pracowników”: Największą barierą brak informacji o istniejących rozwiązaniach0

    45% badanych za główną przeszkodę uniemożliwiającą lub utrudniającą wdrożenie nowych technologii wspomagających rekrutację i selekcję pracowników w swojej firmie uważa brak informacji o istniejących w tym zakresie rozwiązaniach – wynika z raportu Emplocity.

  • Szanse polityki równych szans

    Szanse polityki równych szans0

    Obok wieku, niepełnosprawności, pochodzenia etnicznego, osobistych przekonań oraz orientacji seksualnej, cały czas płeć stanowi istotne kryterium oceny polityki równych szans w organizacjach w Polsce, w Europie i na świecie. Mogłoby się wydawać, że akurat ten obszar polityki różnorodności, stanowiąc niejako jej historyczne źródło i najbardziej oczywisty standard, jest jednym z najefektywniej zarządzanych w firmach, przynajmniej w tych najbardziej nowoczesnych i prężnych. Czy istotnie?

  • Krótki poradnik o tym jak poznać, że w firmie źle się dzieje

    Krótki poradnik o tym jak poznać, że w firmie źle się dzieje0

    Zewnętrznym przejawem tego, że w firmie dzieje się coś nie tak są najczęściej: zwiększona fluktuacja kadry, problemy z płynnością i słaby wynik finansowy, jednakże czynników, które są źródłem wymienionych problemów, jest bardzo wiele.

  • Szefie…daj szansę

    Szefie…daj szansę0

    Ten się nie myli, kto nic nie robi….. to stara prawda. Niezwykle ważna w procesie uczenia się nowych rzeczy. I choć większość ludzi o tym wie, to lęk, że coś nie wyjdzie i że się nie uda jest tak duży, że czasem paraliżuje.

  • Pracownik może, ale nie musi, wyrazić zgody na to, żeby jego pensja trafiała na rachunek bankowy

    Pracownik może, ale nie musi, wyrazić zgody na to, żeby jego pensja trafiała na rachunek bankowy0

    Pracodawca nie może wymagać od zatrudnionego, aby ten założył konto bankowe, na które będzie wpływało wynagrodzenie.

  • Jak prawidłowo przeprowadzić exit interview?

    Jak prawidłowo przeprowadzić exit interview?0

    Pracodawcy coraz bardziej świadomie prowadzą politykę personalną w swoich firmach. Mimo to nie udaje się im uniknąć problemu rotacji pracowników. Niezależnie od warunków, w jakich dochodzi do rozstania pracownika z firmą, warto aby pracodawca przepro

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER