Nawet najbardziej zmotywowani pracownicy tracą zapał i energię, kiedy dopada ich przeziębienie, katar albo – co gorsze – gorączka, dreszcze i całkowita niemoc.
CZYTAJ WIĘCEJWchodzisz do biura, widzisz na biurku dwa dokumenty, oba do Ciebie.
CZYTAJ WIĘCEJW swoim życiu brałam udział w nie jednej rekrutacji. Czasem szukałam dla siebie inspiracji, czasem możliwości, a czasem ze zwykłej ciekawości odpowiadałam na zaczepki kolegów lub koleżanek z mojej branży i co?
CZYTAJ WIĘCEJTemat Personal Brandingu w wielu firmach powoduje poczucie zagrożenia. Dlaczego?
CZYTAJ WIĘCEJPrzez wiele lat pracowałam z działami sprzedaży i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że były to jedne z najciekawszych doświadczeń, jakie miałam okazję zdobyć.
CZYTAJ WIĘCEJNie każdy z nas jest prezesem z pokerową twarzą i kotem Alikiem, i nie każdy z nas musi, albo powinien być kierownikiem – nawet, jeśli uparcie o tym śni po nocach i dniach…
CZYTAJ WIĘCEJObecnie na rynku pracy utrzymuje się trend, związania się pracownika z firmą na co najwyżej kilka lat.
CZYTAJ WIĘCEJEdukacja w Polsce jest tematem nieustających dyskusji – nic dziwnego, każdy z nas ma za sobą pewne doświadczenia szkolne oraz określone poglądy na ten temat.
CZYTAJ WIĘCEJPonoć siłą w dzisiejszych czasach jest moc poleceń. Wielu ekspertów powołuje się na trafność kandydatur zarekomendowanych przez innych ludzi.
CZYTAJ WIĘCEJSzef i pracownicy bez sprawnej komunikacji nie działają ani efektywnie, ani wydajnie. Pomimo że firmy włączają do swojego systemu komunikacji narzędzia poczty elektronicznej czy nowoczesne aplikacje, to nie można zapominać o systematycznej komunikacji w formie rozmowy. W obecnych czasach rozmowę bezpośrednią często zastępuje rozmowa on-line, co jest szczególnie przydatne przy rozproszonej strukturze organizacyjnej. Rozmowa to
CZYTAJ WIĘCEJ