Dlaczego jest ważna? Bo bezpośrednio wpływa na atmosferę i środowisko pracy, bo ma bezpośrednie przełożenie na efektywność czy produktywność pracowników, bo kreuje wizerunek pracodawcy, który może decydować o tym, czy firmy lub ludzie chcą świadczyć pracę lub usługi na rzecz firmy, bo może motywować do osiągania więcej, bo może sprzyjać innowacyjności i zaangażowaniu.
CZYTAJ WIĘCEJDlaczego pracodawcy decydują się na wprowadzenie takiego narzędzia? Po co tworzy się systemy premiowania?
CZYTAJ WIĘCEJRekrutacja to nie tylko wyszukiwanie pracowników do konkretnych posad na tu i teraz. Może to być również zawodowa relacja, która zaprocentuje za jakiś czas. Jednak tylko wtedy, kiedy umiejętnie nią pokierujemy.
CZYTAJ WIĘCEJKlasyczne zespoły robocze charakteryzują się tym, że pracują razem w jednej lokalizacji, co daje oczywiste korzyści komunikacyjne. W przypadku zespołów wirtualnych jego członkowie pracują w różnych miejscach (zespół „rozproszony”) i/lub w różnych godzinach czy strefach czasowych.
CZYTAJ WIĘCEJOd wielu lat na rynku pracy obserwowany jest wzrost popularności pracy tymczasowej oraz kontraktowej. Coś, co kiedyś było niepożądaną alternatywą dla stałego zatrudnienia, dziś wśród specjalistów często jest świadomym wyborem.
CZYTAJ WIĘCEJW przeciągu ostatnich kilku lat szkolenia pracownicze stały się koniecznym elementem życia codziennego niemal każdej nowoczesnej korporacji.
CZYTAJ WIĘCEJAż 47 proc. wytwórców wiąże duże oczekiwania z analityką Big Data, a wyniki finansowe firm za rok 2016 pokazują, że wdrożenie takiej analityki usprawnia nie tylko produkcję, lecz wprost przekłada się na wyniki firmy.
CZYTAJ WIĘCEJAssessment center (AC) jest uznawany za jedno z najbardziej skutecznych narzędzi do badania potencjału kompetencyjnego, ale jak korzystać z tego rozwiązania, aby było skuteczne i czy na pewno każda firma powinna w niego inwestować? Swoim doświadczeniem dzieli się Anna Pawlak-Lawrenz, analityk zachowania, certyfikowany konsultant DISC D3 (Certified Behavioral Consultant) i certyfikowany coach biznesowy.
CZYTAJ WIĘCEJRok 2016 udowodnił, że w sferze politycznej, gospodarczej i społecznej, wszystko może się zdarzyć. W widoczny sposób zmienia się rynek pracy, jak i środowisko pracy oraz oczekiwania samych pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJRozwój nowoczesnych technologii, a co za tym idzie coraz częstsze wykorzystywanie urządzeń mobilnych i rozwiązań chmurowych, zmienia procesy biznesowe oraz sposób organizacji pracy. Jak wynika z raportu Global Human Capital Trends 2016, zrealizowanego przez firmę Deloitte, 74 proc. liderów biznesu i HR uznało cyfryzację działu personalnego za ważny lub bardzo ważny kierunek rozwoju firmy.
CZYTAJ WIĘCEJ