Nowoczesne, angażujące metody nauczania zwiększają efektywność szkoleń przebodźcowanych i stale rozpraszanych pracowników. Obniżają tym samym koszty szkoleń. Personalizacja czy microlearning pozwalają skutecznie podnosić kompetencje zatrudnionych, co przekłada się na realne korzyści biznesowe oraz przewagę konkurencyjną na rynku. Szkolenia i kursy, realizowane dziś w przeważającej części online, stanowią nieodłączny element funkcjonowania każdej firmy. Obejmują zarówno obligatoryjne
CZYTAJ WIĘCEJCzy zdalna edukacja to trend, który pomoże rozwijać także potencjał pracowników? Co sektor szkoleń może zaczerpnąć dla siebie, aby z powodzeniem wykorzystać to z myślą o rozwoju ludzi w firmach?
CZYTAJ WIĘCEJOd piętnastu lat branża szkoleń rośnie w średnim tempie 5 proc. rocznie, a w ciągu ostatnich czterech lat rozwój ten przyspieszył do ok. 6 proc. Polacy chętnie korzystają z różnego rodzaju ofert szkoleniowych i edukacyjnych, już 70 proc. twierdzi, że inwestuje w siebie, a połowa płaci za swoją edukację. Również w zarobkach twórców internetowych organizacja
CZYTAJ WIĘCEJWykształcenie już nie wystarczy, aby wypełnić lukę w umiejętnościach a szansa na awans to dla wielu pracowników główny powód do tego, aby nadal pracować u obecnego pracodawcy.
CZYTAJ WIĘCEJ14 września 2024 startuje V edycja kampanii społecznej Edurośli „Dni Uczenia się Dorosłych”. Wspominamy o tym nie bez powodu – aktywność edukacyjna dorosłych Polaków w wielu przypadkach kończy się wraz z opuszczeniem murów szkoły lub uczelni, choć nie zawsze jest to (na szczęście!) regułą – a dlaczego? Bo wielu z nas, będąc aktywnymi zawodowo, korzysta
CZYTAJ WIĘCEJDostęp do platformy językowej eTutor na 3 miesiące dla całej swojej firmy wygrała…
CZYTAJ WIĘCEJZdalne rozmowy kwalifikacyjne, szkolenia czy komunikacja employerbrandingowa – to tylko wybrane działania HR, w których możesz wykorzystać webinary.
CZYTAJ WIĘCEJNauka z wykorzystaniem Blended Learningu zrewolucjonizowała rynek edukacyjny, a dziś zmienia także rynek szkoleniowy.
CZYTAJ WIĘCEJOdpowiednio opracowana strategia rozwoju pracowników niesie zarówno korzyści wizerunkowe, jak i biznesowe.
CZYTAJ WIĘCEJOdejdźmy od koncentracji na teraźniejszości i zadbajmy o stworzenie długotrwałej strategii w firmie.
CZYTAJ WIĘCEJ