„Wysiedzieć swoje i iść do domu” – jeśli tak właśnie podchodzisz do swojej pracy, musisz wiedzieć, że w końcu stanie się to uporczywe i nie do zniesienia. Z drugiej strony możemy śmiać się, gdy ktoś mówi, że „praca jest jego drugim domem” i uważać to zdanie za motto sfrustrowanych pracoholików, którzy nie mają życia osobistego. Gdzie leży złoty środek i jaka jest rola pracodawcy w jego odnalezieniu?
CZYTAJ WIĘCEJJeszcze do niedawna mobilny styl pracy stanowił przywilej jedynie freelancerów, osób samozatrudnionych lub obejmujących stanowiska zarządzające. Dziś, w odpowiedzi na rozwój technologii i styl życia współczesnego pokolenia, taka forma pracy jest coraz częściej uwzględniana w strategiach organizacyjnych firm.
CZYTAJ WIĘCEJBadania przeprowadzone przez naukowców z Birgham Young University dowodzą, że zdalne kierowanie zespołem nie jest najlepszym pomysłem. Pracownicy znacznie lepiej postrzegają szefów, z którymi spotykają się codziennie twarzą w twarz.
CZYTAJ WIĘCEJW każdej firmie można znaleźć osoby, które pracują szybko, oraz takie, które wyróżniają się dużą dokładnością i dbałością o szczegóły. Jak się okazuje, usadzenie takich pracowników obok siebie może przełożyć się na znaczący wzrost wydajności całego zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJJuż od kilku lat w Polsce jesień to czas, kiedy głośno mówi się o raku piersi. W akcję włączają się
media w całej Europie, zwracając uwagę na problem, który dotyczy setek tysięcy kobiet na całym świecie. Jednak jak zachęcić do profilaktyki? Może badania w zakładzie pracy?
Nie, nie powinieneś czuć się cały czas zmęczony! Jak rozpoznać, że przesadziliśmy z pracą?
CZYTAJ WIĘCEJPracownicy bardzo często dostrzegają potrzebę wprowadzenia zmian w firmie. Nie oznacza to jednak, że reagują entuzjastyczne, gdy szefowie zapowiadają, iż zmiany (nawet te pożądane) faktycznie zostaną wprowadzone.
CZYTAJ WIĘCEJStres związany z pracą dotyka niemal każdego z nas i jest powszechnym problemem, ale także jednym z głównych powodów absencji pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJCiągła praca w biegu, pod wpływem czasu i stresu nie sprzyja efektywności, a przynosi wręcz odwrotny skutek. Pokazują to wyniki opublikowanego ostatnio badania Kronos Inc. (firmy tworzącej oprogramowanie do zarządzania pracownikami) oraz Future Workplace.
CZYTAJ WIĘCEJJak prawidłowo motywować swoich pracowników? Odpowiedzi na to pytanie poszukuje niejeden przedsiębiorca, któremu zależy na efektywnej pracy całego zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJ