Im lepiej znamy pracownika, tym lepiej możemy zaplanować rozwój jego kompetencji, miejsce w firmie, rozwój jego talentów dla realizacji celów osobistych i potrzeb organizacji. I mamy dziś ku temu coraz więcej rozwiązań – od pogłębionych wywiadów, badań kompetencji po choćby kwestionariusze oceny 360.
CZYTAJ WIĘCEJJak realne zwrócenie uwagi na dobre samopoczucie wspomaga kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie i powoduje, że pracownik jest bardziej produktywny i zadowolony?
CZYTAJ WIĘCEJZwiększenie zaangażowania pracowników może przynieść znaczne korzyści dla Twojej organizacji. Główną zaletą zmotywowanego zespołu jest gotowość do osiągania stawianych przed nim celów.
CZYTAJ WIĘCEJRóżnorodność pokoleń w firmach może przyprawić o zawrót głowy. Jest generacja X, Z, Y, a ostatnio dużo mówi się o „Henrykach”. Mają odmienne wizje świata, cele, potrzeby i oczekiwania, także wobec pracodawców. Jak motywować wszystkie te grupy?
CZYTAJ WIĘCEJZaangażowanie jest trudnym tematem dla wszystkich organizacji. Zaangażowanych jest jedynie 30-50% pracowników. W firmie Oracle odnotowano wzrost zaangażowania z 70% do 80%, który przyniósł około 2 mld USD oszczędności. Co zatem możemy zrobić, aby wpłynąć na zwiększenie wkładu pracowników?
CZYTAJ WIĘCEJSystemy benefitów zyskują na znaczeniu przy wyborze pracodawcy czy przywiązaniu pracownika do firmy. Ich głównym celem jest zapewnienie pracownikom poczucia bezpieczeństwa życiowego oraz zwiększanie motywacji. Warto więc poznać odpowiedź na pytanie nie tylko jak zbudować system benefitów…
CZYTAJ WIĘCEJFirmy mogą mieć ogromny wpływ na to, by ich pracownicy byli efektywni. Co muszą robić, by tak było?
CZYTAJ WIĘCEJLiczba firm, które oferują swoim pracownikom różnego rodzaju dodatki, dynamicznie rośnie. Dotyczy to szczególnie tych sektorów, gdzie coraz trudniej pozyskać wykwalifikowanych pracowników, którzy zwiążą się z firmą na dłużej. Ale czy tak naprawdę liczne benefity są tym, czego potrzebują pracownicy?
CZYTAJ WIĘCEJPracodawcy, którzy mają problemy z pozyskiwaniem kandydatów do pracy, coraz częściej decydują się na programy poleceń pracowniczych. Ale czy wszyscy zatrudnieni są skłonni zareklamować znajomym firmę, w której pracują? Co może ich do tego zachęcić? Rekomendacje czy programy poleceń z powodzeniem wykorzystują już firmy z branż, które od lat zmagają się z niedoborem talentów, czyli
CZYTAJ WIĘCEJCzy można przeprowadzić badanie opinii pracowników samodzielnie? Można. Czy efektywność personalną firmy można ocenić spoglądając jedynie do wnętrza organizacji? Można. Czy uzyskane w ten sposób wyniki dadzą nam pełny i rzetelny obraz firmy? Niestety
CZYTAJ WIĘCEJ