Carrotspot laureatem konkursu Corporate Demo Day HR Tech & Future Workplace
Firma Westhill Consulting – twórca platformy GAMEHILL- zdobyła nagrodę główną podczas dorocznej gali w Londynie Learning Technologies Awards.
W tegorocznej, 13. edycji programu wzięło udział 131 firm spośród których prestiżowym tytułem Aon Best Employers 2018 wyróżniono 12 organizacji.
Jak zadbać o jak najlepsze „human experience” w świecie VUCA? Zapraszamy do udziału w cyklu sześciu niezwykłych wydarzeń!
Wywiad z Bartoszem Waligórą, Group HR Director w eSKY.pl
Przedawniamy Wam nową odsłonę HRNews. Zapraszamy do tworzenia treści i rozwijania serwisu razem z nami. To portal dla Was i o Was!
Mówiąc o dobrych kandydatach mam na myśli osoby, które firma rekrutująca chciałaby zatrudnić, ze względu na ich doświadczenia, wykształcenie, wiedzę, umiejętności i profil osobowościowy. Od ponad 20 zajmuję się rekrutowaniem managerów i specjalistów, a w ostatnich latach pomagam firmom w projektowaniu i wdrażaniu skutecznych procesów rekrutacyjnych. Poniższe zapiski powstały na podstawie moich doświadczeń. 1.Ogłoszenie Tu
Badania potwierdzają, że osobowość prezesa wpływa na wynik finansowy firmy na poziomie 17-24 procent. Przedstawiamy listę cech, które dominują wśród polskich managerów oraz jakie ma to konsekwencje dla firmy. Według raportu* Assessment Systems Polska w pierwszych 18 miesiącach od momentu objęcia stanowiska porażkę ponosi 38%-50% prezesów. Badania dowodzą, że nie ma gwarancji, iż osoba, która
Chyba każdy zna to uczucie, gdy ma do zrobienia stanowczo zbyt wiele i nie jest w stanie nawet zapamiętać listy swoich obowiązków, nie wspominając już o ich realizacji.
Między wysłaniem do pracodawcy CV, a właściwą rozmową kwalifikacyjną twarzą w twarz, wiele firm decyduje się na jeszcze jeden krok umożliwiający weryfikację kandydata i ewentualne zawężenie listy osób – rozmowę telefoniczną z rekruterem.
Ciężki dzień w pracy, monotonne zadania do wykonania, ponura pogoda za oknem, a może nieprzespana noc?
Proces budowania zespołu jest niezwykle trudny i pracodawcy niejednokrotnie odnoszą na tym polu porażkę, gdyż nie zdają sobie sprawy z tego, jakie role powinny pełnić poszczególne osoby.
Z badań ekspertów wynika jednak, że ponad 80 proc. przedsiębiorców prowadzi rekrutację w tej grupie wiekowej. Równocześnie, w blisko 43 proc. firm stanowią oni niewielki odsetek pracowników.
Umiejętność wyrażania swoich opinii w sposób grzeczny, kulturalny, a jednocześnie nienaganny merytorycznie to rzadkość.
Zmiany pokoleniowe na rynku pracy są nieuniknione. Każdą kolejną generację cechują inne predyspozycje.
Zmiany na rynku pracy powodują, że wiele zawodów wymiera. Co roku tysiące osób nie może znaleźć pracy w wyuczonym przez lata fachu.
Wcześniej czy później w życiu zawodowym nadchodzi moment, w którym decydujemy się na zmianę pracy.
Pomimo zauważalnego od kilku lat spowolnienia gospodarczego, firmy z branży nowych mediów i reklamy rozwijają się w szybkim tempie i wciąż potrzebują nowych pracowników. Chcąc przyciągnąć najlepszych, często same wychodzą z inicjatywą i podejmują niestandardowe działania.
Taka perspektywa wydaje się mniej niż prawdopodobna, a gdyby miało nastąpić jakieś tąpnięcie, byłoby ono trudne do racjonalnego wytłumaczenia. Czy zatem warto wiązać swoją zawodową przyszłość z tą wyjątkowo dynamiczną i elastyczną branżą?
Dyskryminację pracowników konotujemy zazwyczaj z tą, z której problemem spotkać można się w miejscu pracy. Często jednak zapominamy, że zjawisko to występować może już w początkowych etapach rekrutacji, a konkretniej w momencie tworzenia przez pracodawcę lub rekrutera ogłoszenia.