Employer branding w czasie kryzysu wcale nie traci na znaczeniu. Wręcz przeciwnie – firmy, by móc działać w „nowej rzeczywistości” potrzebują najlepszych pracowników. A by ich przyciągnąć i zatrzymać, muszą wiedzieć jak budować swoją markę – markę dobrego pracodawcy.
Zapraszamy na 3. Employer Branding w praktyce, podczas którego m.in.:
– dowiesz się, jak definiować rolę HR i EB w „nowej rzeczywistości”
– poznasz techniki wspomagające budowanie zaangażowania pracowników
– sprawdzisz, jak tworzyć spójną strategię EB, by wizerunek był autentyczny ale i wyróżniający
– nauczysz się wykorzystywać zakładkę „kariera” do budowania marki pracodawcy
– dowiesz się, co wspólnego mają CSR i EB
Konferencja odbędzie się 26 listopada w nowej, interaktywnej formule on-line – gwarantującej nie tylko możliwość kontaktu z prelegentami i innymi uczestnikami (na czacie czy też za pośrednictwem rozmowy wideo), ale także dostęp do nagranych wystąpień i prezentacji.
Wśród prelegentów:
- Bartłomiej Brach, założyciel i prezes Brightlight
- Katarzyna Dyrcz, employer branding manager Revolut
- Katarzyna Gajos, senior communication & EB senior specialist Mondi Świecie
- Renata Gąsecka, ekspert ds. projektów rekrutacyjnych i wizerunku pracodawcy Orange Polska
- Łukasz Kłos, HR development specialist LACROIX Electronics
- Justyna Markowicz, employer branding expert, podcaster Zrównoważony Biznes Podcast
- Magdalena Marszałkowska, Communications Manager Swarovski Global Business Services
- Jacek Mrzygłód, employer branding manager Huuuge Games
- Olga Przeździak, główny specjalista, Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników Bank Pekao S.A.
Poznaj pełny program i wypełnij formularz zgłoszeniowy – TUTAJ