Jakie obowiązki spoczywają na agencji, a jakie na pracodawcy?
CZYTAJ WIĘCEJFirmy, które dbają o relacje zarówno z pracownikami, jak i z otoczeniem, są lepiej postrzegane przez kandydatów. Dbając o relacje możemy pozyskiwać kandydatów lepiej dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy, a nasi pracownicy będą z nami dłużej i staną się ambasadorami marki. Employer branding a relacje w organizacji to temat przewodni konferencji EB Summit, która odbędzie
CZYTAJ WIĘCEJJeśli chcemy zachować zdrowy kręgosłup i sprawność na dłużej, powinniśmy pomyśleć o odpowiednim siedzisku i właściwej pozycji.
CZYTAJ WIĘCEJWyniki badania LiveCareer Polska
CZYTAJ WIĘCEJJakie pytania w kontekście RODO powinien zadać sobie rekrutujący pracodawca?
CZYTAJ WIĘCEJTwoim pracownikom towarzyszy teraz poczucie niepewności, a Ty musisz jakoś ten stan zakończyć.
CZYTAJ WIĘCEJObecnie firmy przeznaczają na benefity coraz więcej środków.
CZYTAJ WIĘCEJKryzys związany z pandemią zmobilizował wiele firm do rozwoju i poszerzania oferty o nowe usługi.
CZYTAJ WIĘCEJCzy trend ten utrzyma się po pandemii?
CZYTAJ WIĘCEJCoraz więcej firm zastanawia się jak stworzyć swój wizerunek atrakcyjnego pracodawcy i dotrzeć do młodych talentów, by ci w przyszłości mogli zasilić ich szeregi.
CZYTAJ WIĘCEJ