ALDI po raz kolejny zaskakuje i buduje wizerunek pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami, stawiając jeszcze silniej na kampanię z udziałem własnych pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJAutorski projekt Agencji Grow niesie przekaz, że wraz ze zmieniającą się̨ rzeczywistością zmieniać muszą się także pracodawcy, a dbałość o doświadczenie kandydata i pracownika zyskuje zupełnie inny wymiar.
CZYTAJ WIĘCEJJuż jest! Ebook „#beFree – Freelancing & crowdstaffing” od dziś dostępny do pobrania.
CZYTAJ WIĘCEJJak aktywność fizyczna zatrudnionych przekłada się na dobrostan pracowników oraz na wyniki firmy?
CZYTAJ WIĘCEJBadanie #TrendyHR_2022/23 to jedna z najważniejszych inicjatyw badawczych dedykowanych społeczności HR w Polsce.
CZYTAJ WIĘCEJCzy gig ekonomia to ekstrawagancja, czy może jednak recepta na brak specjalistów na rozgrzanym rynku pracy?
CZYTAJ WIĘCEJŚwiatowy lider inżynierii cyfrowej – firma Nagarro – rozpoczyna rekrutację do polskiego zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do zapoznania się z najnowszym materiałem, dotyczącym tematu wrześniowej konferencji Masters&Robots.
CZYTAJ WIĘCEJDla blisko 70% starszych specjalistów ds. HR wellbeing oraz dobra kondycja psychiczna pracownika to sprawy priorytetowe.
CZYTAJ WIĘCEJZasady opierają się przede wszystkim na umiejętnościach miękkich.
CZYTAJ WIĘCEJ