Nietypowy sposób prowadzenia wewnętrznej komunikacji z pracownikami.
CZYTAJ WIĘCEJNic tak nie rozbija zespołu, jak rozliczne domysły i pomówienia.
CZYTAJ WIĘCEJWybór odpowiedniej strategii może mieć ogromny wpływ na losy zespołu i atmosferę w firmie.
CZYTAJ WIĘCEJWydarzenia ostatnich dni pokazały nam, że nie wszystko jesteśmy w stanie kontrolować, a świat wokół nas potrafi być nieprzewidywalny.
CZYTAJ WIĘCEJWzrost liczby przypadków infekcji koronawirusem w Polsce oraz rosnące poczucie zagrożenia sprawia, że wiele firm i instytucji staje obecnie w obliczu kryzysu.
CZYTAJ WIĘCEJNajgorsze, co możesz zrobić, to zaprosić na trudną rozmowę pracownika, a zacząć od uśmiechów, pytań o to, co u niego słychać i luźnych wstawek.
CZYTAJ WIĘCEJJednym z najbardziej niebezpiecznych momentów dla firmy jest czas zwolnień i okres następujący bezpośrednio po nim.
CZYTAJ WIĘCEJWiększość działań można streścić do trzech podstawowych maksym.
CZYTAJ WIĘCEJJak uczynić z wartości prawdziwy system zarządzania, a nie sztukę dla sztuki?
CZYTAJ WIĘCEJO komunikacji wewnętrznej rozmawiamy z Joanną Antonik.
CZYTAJ WIĘCEJ