Organizacje nadal próbują adaptować się do stale zmieniającej się rzeczywistości wynikającej z pandemii. Jak pokazuje najnowsze badanie zrealizowane dla Sodexo, 52% pracowników fizycznych i 59% pracowników biurowych uznało wysiłki pracodawców w czasie pandemii za zupełnie lub raczej wystarczające. Ci, którzy negatywnie ocenili działania związane z funkcjonowaniem firmy, jako kluczowy powód wskazali niedostowanie oferty benefitowej do potrzeb. Mimo że pandemia negatywnie wpłynęła na wszystkich zatrudnionych, pracownicy biurowi oraz fizyczni mierzyli się z różnymi wyzwaniami, co za tym idzie – mają odmienne oczekiwania względem pracodawców.
O tych dysonansach, oczekiwaniach i nowej, motywacyjnej rzeczywistości dyskutowali goście pierwszego odcinka jesiennego cyklu wybinarów #HRonAIR. Na „scenie” spotkali się:
➡Tina Sobocinska – dyrektorka HR z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, autorka studiów podyplomowych na temat pracy hybrydowej i nowoczesnych biur,
➡Piotr Cwalina – dyrektor HR z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, wykładowca uczelni Łazarskiego na podyplomowych studiach Compensation & Benefits, WNCL
➡Katarzyna Turska – doświadczona menadżerka z wieloletnią praktyką w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku, dyrektorka HR w Sodexo
Wydarzenie poprowadził Jakub Sito – dziennikarz i konsultant biznesowy.
Zachęcamy do zapoznania się z nagraniem webinaru: