Starzenie się społeczeństwa diametralnie zmienia kwestię promocji zdrowia w miejscu pracy. Co firmy mogą zrobić z tym fantem? Działać!
CZYTAJ WIĘCEJChoć ustawa o ochronie sygnalistów w Polsce weszła w życie 25 września 2024 roku mało kto wie, jak właściwie interpretować możliwość zgłoszenia nieprawidłowości w miejscu pracy i jak oceniać postawę osoby, która z niej skorzysta. Ci, którzy decydują się na wykorzystanie formalnej drogi ujawnienia nieścisłości bardzo często muszą mierzyć się nieprzychylnymi opiniami otoczenia. Przecież ktoś
CZYTAJ WIĘCEJJeszcze kilka lat temu rekruterzy krzywili się na widok CV, w którym często zmieniała się firma. „Brak lojalności”, „niestałość”, „brak cierpliwości” – takie etykiety przylgnęły do pracowników, którzy często podejmowali nowe zawodowe wyzwania. Dziś ten trend ulega zmianie. Rynek pracy dojrzewa, a z nim zmienia się sposób, w jaki postrzegany jest rozwój zawodowy. „W dynamicznym
CZYTAJ WIĘCEJNowoczesny HR to nie tylko kadry i płace – to strategiczny partner zarządu. W erze nieustannych zmian, rosnącej konkurencji i globalnych wyzwań, takich jak zmiany klimatyczne, gospodarcze czy migracje, rola HR wykracza daleko poza funkcję administracyjną. To właśnie dobrze osadzony w realiach biznesowych dział personalny może realnie wpływać na wyniki organizacji – pod warunkiem, że
CZYTAJ WIĘCEJCzy w środowisku pracy można mówić o wartościach z humorem, bez nadęcia, a przy tym – całkiem serio? Fundacja Zaczytani.org i Grupa PZU po raz kolejny udowadniają, że tak. Trzecie opowiadanie z cyklu „Znajdź swoją historię. Opowiadania z firmy wzięte” bierze pod lupę zaangażowanie – w pracy i w relacjach. Opowiadanie „Sprawa w toku” –
CZYTAJ WIĘCEJJak wynika z najnowszego badania zrealizowanego przez Klub Compensation & Benefits przy Uczelni Łazarskiego „Trendy 2025: Transparentność Wynagrodzeń” ponad 80 proc. firm w Polsce jest obecnie na początkowym etapie gromadzenia informacji na temat transparentności wynagrodzeń i przygotowywania pracowników do planowanych zmian w tym zakresie. Jednocześnie niemal połowa (49 proc.) przedsiębiorstw wskazuje, że nie ma narzędzi,
CZYTAJ WIĘCEJ