Wyszukiwana fraza ''

  • Wolontariat pracowników: case studies ADP Polska

    Wolontariat pracowników: case studies ADP Polska0

    ADP Polska wprowadza wolontariat pracowników – mogą oni wybierać spośród działań zorientowanych na ekologię, rozwój osobisty oraz akcji podejmowanych wspólnie z innymi organizacjami. Pracownicy biorący udział w wolontariacie otrzymują dodatkowy dzień wolny od pracy. W ADP Polska funkcjonują już tematyczne grupy robocze zorientowane na akcje wśród pracowników. Jedna z grup działa w obszarze green, kolejna

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • HR w małych i mikrofirmach – jest gorzej niż źle!

    HR w małych i mikrofirmach – jest gorzej niż źle!0

    HR w małych i mikrofirmach rzadko jest domeną wyspecjalizowanego działu. Najczęściej zajmuje się nim właściciel lub prezes firmy, na co wskazało 44% przedsiębiorców, wynika z raportu enel-med „Łączy nas zdrowie. W MŚP”. Zaledwie 28% MŚP posiada wdrożoną strategię HR, a 38% przyznaje, że nie ma jej wcale. HR w małych i mikrofirmach prawie nie istnieje

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Rosną zarobki u pracujących na umowie B2B

    Rosną zarobki u pracujących na umowie B2B0

    Jak wygląda aktualna sytuacja dotycząca wynagrodzeń, jeśli chodzi o kontrakt B2B?

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • „Znajdź swoją historię”: Odpowiedzialność? Zaczyna się od decyzji

    „Znajdź swoją historię”: Odpowiedzialność? Zaczyna się od decyzji0

    „Odpowiedzialność na zakręcie” – finałowe opowiadanie z cyklu „Znajdź swoją historię” – to zaproszenie do rozmowy o podejmowaniu decyzji, mierzeniu się z ich skutkami i wspólnym budowaniu zespołowej dojrzałości. Fundacja Zaczytani.org i Grupa PZU prezentują ostatnie opowiadanie z pierwszego w Polsce programu edukacyjnego, który łączy siłę literackiej narracji z budowaniem kultury współpracy w miejscu pracy.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Skuteczna komunikacja i negocjacje: zbuduj siłę zespołu

    Skuteczna komunikacja i negocjacje: zbuduj siłę zespołu0

    Wzmacnianie zespołu to współczesne wyzwanie, które wymaga czegoś więcej niż tylko dbania o dobrą atmosferę. Jak sprawić, by zespół nie tylko efektywnie współpracował, ale także potrafił rozwiązywać wewnętrzne konflikty i radzić sobie z różnicami zdań? Eksperci ds. negocjacji, Jacek Słoma i Waldemar Nogaś z firmy Scotwork, podkreślają, jakie kompetencje są niezbędne do budowania zgranych i

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Awans i co dalej? Recenzja książki.

    Awans i co dalej? Recenzja książki.0

    Książka autorstwa Joanny Greli pt. „Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli”, to praktyczny i przemyślany przewodnik dla osób, które objęły właśnie stanowisko kierownicze – niezależnie od tego, czy awansowały wewnętrznie, czy dołączyły do organizacji z zewnątrz. Pozycja ta wyróżnia się na rynku literatury liderskiej nie tylko swoją strukturą, ale

    CZYTAJ WIĘCEJ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS