Eksperci Well.hr zwracają uwagę na potrzebę wdrażania działań profilaktycznych.
Wydarzenia ostatnich dni pokazały nam, że nie wszystko jesteśmy w stanie kontrolować, a świat wokół nas potrafi być nieprzewidywalny.
Aż 47% Polaków irytuje się, gdy ich współpracownicy przychodzą do pracy przeziębieni. Jeszcze więcej, bo aż ponad 50% ankietowanych pracowników nie akceptuje, gdy ich współpracownicy nie myją rąk po wyjściu z toalety.
Niektórzy kandydaci nie potrafią odpowiedzieć na pytanie: „Ile będą kosztowały pańskie usługi?”. Jedni się wstydzą, inni boją się, że zaproponują zbyt niską ofertę.
Rejestracja konkursowa potrwa do 18 maja 2020 roku.
Czy w zaistniałej sytuacji możliwe jest, aby przestawić przedsiębiorstwo, właściwie z dnia na dzień, na pracę w tzw. modelu home office?
Każdy, kto próbował okazjonalnie pracować z domu wie, że wiąże się to ze sporym wyzwaniem. Na czym polega tego typu praca?
Wzrost liczby przypadków infekcji koronawirusem w Polsce oraz rosnące poczucie zagrożenia sprawia, że wiele firm i instytucji staje obecnie w obliczu kryzysu.
Troska o różnorodność na stałe zagościła w strategii zatrudnienia firm w Polsce.
Dbanie o dobrostan jednostek, społeczności, ale też otaczającego nas środowiska, to wyznacznik rosnącej świadomości i odpowiedzialności.
Od dawna już wiadomo, że outsourcing to wiele korzyści pozwalających zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze.
Najgorsze, co możesz zrobić, to zaprosić na trudną rozmowę pracownika, a zacząć od uśmiechów, pytań o to, co u niego słychać i luźnych wstawek.
Jak wziąć w nim udział? Wystarczy wypełnić quiz i załączyć case study.
66% badanych darzy swoich współpracowników sympatią. Nie oznacza to jednak, że nie mamy im za złe określonych zachowań.
Najbliższe lata będą wymagać od firm i ich pracowników elastyczności, ciągłego uczenia się i umiejętności przewidywania kierunku zmian.
Z tegorocznego raportu płacowego Hays Poland wynika, że świadczenia dodatkowe oferuje 90 proc. firm.
Nieodpowiednie relacje z przełożonym i brak komunikacji są często głównymi czynnikami, które motywują do zmiany pracy.
Jak zostać mistrzem pierwszego wrażenia?
Ze względu na wysokie zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów i ekspertów IT firmy stoją przed wyzwaniem: jak skłonić daną osobę do pracy u nas?