Już po raz siódmy Agencja Grow wydaje cykliczną publikację raport #TrendyHR. Co roku poprzedza ją badanie, w którym przedstawiciele polskiego świata HR odpowiadają na pytania dotyczące potrzeb oraz wyzwań, z jakimi mierzą się w swojej codziennej pracy. W tym roku wzięło w nim udział 746 respondentów.
W raporcie oprócz wyników badania znajduje się także kilkadziesiąt tekstów przygotowanych przez najlepszych branżowych ekspertów.
Tegoroczna publikacja ma rekordową objętość, bo aż 150 stron!
Raport #TrendyHR_2023 podzieliliśmy na sześć obszarów tematycznych:
- employer branding,
- rekrutacja,
- technologie & narzędzia HR,
- motywacja & benefity,
- wiedza & rozwój,
- przyszłość rynku pracy.
Moją refleksją po lekturze tekstów jest teza, że odchodzimy od trendu, jakim jest „storytelling” w kierunku „storydoing”, a nawet „storygiving” – pokazujemy owoce naszych działań, strategii, taktyk komunikacyjnych. To nie są tylko pięknie brzmiące historie, to konkretne i mierzalne ZMIANY. Tak trudne do wdrażania w świecie… zmian. Jedno jest niezmienne – Raport #Trendy to źródło najświeższej branżowej wiedzy (osadzonej w wynikach badania), która może być dla Was kierunkowskazem do doboru noworocznych HR-owych inicjatyw! To też doskonały zbiór argumentów do rozmów, m.in. z decydentami budżetowymi – podsumowuje Joanna Pietrzak, Dyrektor ds. Komunikacji agencji Grow, która jest wydawcą raportu.
Wśród Partnerów tegorocznej publikacji znalazły się firmy HRtec, eRecruiter, eTutor.pl, Extended Tools, Nowe Motywacje, ReX, Sodexo i Tikrow.
Zachęcamy do bezpłatnego pobrania raportu!