Jak skutecznie szkolić, aby podnosić efektywność i zaangażowanie?

Jak skutecznie szkolić, aby podnosić efektywność i zaangażowanie?

To pytanie spędza przysłowiowy sen z powiek wielu organizacjom, bez względu na wielkość czy branżę. Lubimy wyzwania i nie boimy się trudnych pytań, dlatego co roku od ponad dekady w Agencji Grow tworzymy raporty, które pomagają działom HR obierać odpowiedni kurs w swoich działaniach na rzecz pracowników i biznesu.

W tym roku, we współpracy z naszym Partnerem biznesowym Nowe Motywacje na tapet wzięliśmy zagadnienie związane z trendami i preferencjami szkoleniowymi w kontekście budowania efektywnych programów szkoleniowych dla pracowników.

Badanie #LearningEvolution2024 realizujemy dwutorowo, adresując je zarówno do pracowników, jak i pracodawców. W ten sposób chcemy uzyskać szeroką perspektywę i spojrzeć na zagadnienie potrzeb szkoleniowych z obydwu stron.

Zapraszamy do udziału w badaniu!

kwestionariusz dla pracownika: https://nmankietapracownik.webankieta.pl/
kwestionariusz dla pracodawców: https://nmankietahr.webankieta.pl/

Mamy nadzieję, że zgromadzone i przeanalizowane dane dostarczą konkretnych wskazówek, dzięki którym organizacje będą chciały szkolić pracowników, uwzględniając ich rzeczywiste potrzeby oraz zyskując przy tym szansę na umocnienie swojej pozycji biznesowej. Wierzymy, że raport z badania dostarczy przekrojowej i aktualnej wiedzy, która pomoże efektywnie zaplanować szkolenia pod kątem nakładów finansowych, ale także dopasowania form edukacji do zapotrzebowania uczestników.

Badanie, na poziomie pracodawców, adresowane jest do specjalistów HR, managerów HR, HRBP, EB Managerów czy Dyrektorów HR oraz kadry zarządzającej.

W ramach badania pracowników, do wypełnienia ankiety zapraszamy każdą osobę, bez względu na poziom stanowiska, branżę czy doświadczenie. Wyniki z badań dostępne będą w formie raportu opatrzonego eksperckimi komentarzami, którego publikację planujemy już wkrótce.

______________________________________________________________________

Organizatorem badania są Nowe Motywacje, patronat: Polska Izba Firm Szkoleniowych, patronat medialny: portal HRNews.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER