Jak pomóc kobietom odkryć w sobie potencjał, nie uciekając się do banalnych rad typu „uwierz w siebie”?
Według raportu ekspertów firmy consultingowej McKinsey, do 2030 roku automatyzacja pozwoli zastąpić w pracy, w skali światowej, około 800 mln ludzi.
Internetowy tłum rozwiązuje problemy współczesnych gospodarek szybciej, taniej i skuteczniej
57% europejskich pracowników wierzy, że dzięki nowoczesnym technologiom 4-dniowy tydzień pracy już niedługo może stać się nowym standardem
W pierwszym kwartale tego roku wystawiono 7,5 mln zwolnień z tytułu choroby własnej, a pracujących Polaków jest 16,3 mln.
100% badanych zadeklarowało, że mierzy wydajność pracowników.
Według naukowców najlepsze efekty w obszarze skutecznego wypoczywania daje pełna swoboda przyprawiona odrobiną lenistwa.
Przyszła praca i zarobki są dla nich drugorzędne.
Co czwarty Polak pracuje na niestabilnych umowach i nawet połowa nie ma zagwarantowanego urlopu ani płatnych nadgodzin.
Dr David Lewis, z brytyjskiego Uniwersytetu Sussex, zauważył, że idealny urlop nie powinien trwać dłużej niż trzy dni.
Odpowiednio opracowana strategia rozwoju pracowników niesie zarówno korzyści wizerunkowe, jak i biznesowe.
Odejdźmy od koncentracji na teraźniejszości i zadbajmy o stworzenie długotrwałej strategii w firmie.
Do ich zadań należy m.in. zwiększenie zadowolenia pracowników oraz budowanie ich zaangażowania, dzięki czemu staną się bardziej efektywni w pracy.
Popyt na programistów wciąż rośnie i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie ten trend miał się odwrócić.
Wyniki badania Monitor Rynku Pracy ze stycznia 2019 pokazują jakie były najczęstsze przyczyny odejść pracowników w roku 2018.
Każdy człowiek jest inny i ma inne potrzeby. Nie da się go zmotywować do czegoś, co nie leży w jego naturze.
Motywacja jest bardzo ważnym czynnikiem nie tylko do wykonywania efektywnej pracy, ale także do rozwoju indywidualnych kompetencji.
Coraz więcej zagranicznych firm rozważa chipowanie zatrudnionych osób.
Firmy członkowskie Polskiego Forum HR w ubiegłym roku zatrudniły o 14 proc. mniej osób niż rok wcześniej
Zgodnie z danymi KPMG, 68 proc. ankietowanych przedsiębiorstw w Polsce odczuło skutki związane z cyberprzestępczością.