„Puls Biznesu” po raz siódmy szuka firm, które wiedzą, jak przyciągać i zatrzymywać talenty.
Nagradzane będą organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
W konkursie może wziąć udział każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding i HR. Zgłoszenia należy dokonać do 30 listopada, przygotowując prezentacje w wybranych kategoriach:
- Employer branding – kampania wizerunkowa
- Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego
- Onboarding w nowym modelu pracy
- Strategiczne podejście do działań well-being i work-life balance
- Strategiczny projekt budujący zaangażowanie, lojalność i poczucie przynależności
- Wsparcie rozwoju pracowników – nowe kompetencje w nowej rzeczywistości
- Inkluzywna rekrutacja
- Strategia Diversity & Inclusion
- Nowoczesne technologie w zarządzaniu ludźmi
Zapraszamy na stronę konkursu, na której znajdują się wszystkie szczegóły oraz szablony prezentacji: https://silaprzyciagania.pl/
Udział w konkursie jest bezpłatny. Laureaci zostaną wyłonieni przez kapitułę ekspertów HR i zostaną ogłoszeni pod koniec stycznia 2023.
Organizatorem konkursu jest „Puls Biznesu”, partnerem merytorycznym PwC Polska, partnerami Orange, LPP, Credit Agricole Bank Polska i OLX Praca.