Technologia otacza nas z każdej strony, wkraczając w coraz to nowsze strefy życia i zmieniając biznes. Jednak nie determinuje ona kultury organizacji – może ją wspierać, ale jej całkowicie nie zastąpi. To popularne ostatnio zagadnienie styku technologii i zarządzania pochłonęło uwagę kilkudziesięciu liderów zarządzania biznesem i ludźmi w trakcie tegorocznego spotkania TrendCamp HRI. Efektem jest pierwszy TrendBook HRI.
TrendBook HRI to publikacja będąca efektem prac zarządzających, liderów branży HR oraz menedżerów HR, podczas II edycji konferencji TrendCamp HRI. – Podczas spotkania zdecydowaliśmy się poruszyć tematy związane z fascynacją technologią prezentowaną przez zarządzających menedżerów. Agendy wydarzeń biznesowych i gospodarczych pełne są atrakcyjnie brzmiących sformułowań takich jak Agile, drony czy sztuczna inteligencja. Tymczasem jako eksperci od kapitału intelektualnego wiemy, że warunkiem wykorzystania potencjału tkwiącego w technologiach są ludzie i dobrze rozumiana kultura organizacyjna – mówi Joanna Malinowska-Parzydło, CVO Personal Brand Institute i współzałożycielka HR Influencers.
TrendBook HRI: co w publikacji?
TrendBook HRI, który dostępny jest do pobrania na naszej stronie http://trendbook.hrinfluencers.pl/ w zakładce „TrendBook” składa się trzech działów, odpowiadających trzem priorytetom think tanku HR Influencers – Biznes, Ludzie i Wartości. W każdej z trzech sekcji publikacji znaleźć można kluczowe zagadnienia, istotną dla ich zrozumienia terminologię, aktualne trendy i wyzwania dotyczące każdego z prezentowanych obszarów czy case studies. Wszystkie prezentowane treści poszerzone są o komentarze ekspertów – wypowiedzi dyrektorów HR skupionych w think tanku HR Influencers oraz liderów biznesu obecnych podczas prac.
TrendBook HRI, czyli efekt synergii w praktyce
Unikatowość i wartość publikacji jest efektem tego, że prezentuje ona rzeczywiste know-how praktyków biznesu, liderów HR i dyrektorów generalnych, stanowiąc zbiór dobrych praktyk sprawdzonych we współczesnej rzeczywistości biznesowej. Sprzyjała temu formuła prac warsztatowych, podczas których prezesi (Paweł Bandurski, CEO, Bank BPH, Piotr Ferdyn, założyciel WellCome Institute oraz Marketing Director, Board Member, Mars, Marcin Kuśmierz, CEO, home.pl i Jarosław Szymkiewicz, Executive Manager Retail, RTV Euro AGD) oraz liderzy HR skupieni w think tanku HR Influencers oraz eksperci z firmy Komunikacja Plus, mieli możliwość skonfrontowania swojej wiedzy i doświadczenia.
Zespół redakcyjny publikacji stanowili:
- Magdalena Bobbe, Dyrektor HR, HR Influencers
- Andrzej Borczyk, HR Director, Grupa Żywiec, HR Influencer
- Natalia Dykiert, HR&Talent Manager, Currency One, HR Influencers
- Renata Górska-Michalska, HR Manager Eastern Europe, Amway Business Centre Europe
- Magdalena Kałużna-Litwin, Samodzielny Specjalista, Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Grupa Europa, HR Influencers
- Magdalena Łońska, Head of Development Employer Branding, Komunikacja Plus
- Joanna Malinowska-Parzydło, CVO, Personal Brand Institute
- Michał Pawłowicz, Kierownik Projektów HR, Carlsberg Polska
- Barbara Płaczek, CEE Market HR Head, American Express, HR Influencers
- Małgorzata Prasał-Wroniewicz, EPIS Poland HRM, EPIS Finance Europe HRM ABB, HR Influencers
- Aleksandra Smereka, HR Business Partner, WABCO Vehicle Control Systems
- Katarzyna Szydłowska, Dyrektor Personalny, intive, HR Influencers
- Anna Trochim, HR Business Partner Central Europe and Nordics, Danone, HR Influencers
- Katarzyna Witkowska, Menedżer ds. szkoleń, Polfa Tarchomin, HR Influencers