Nic tak nie rozbija zespołu, jak rozliczne domysły i pomówienia.
Spotkanie odbędzie się 19 listopada w godz. 9:00-10:30 na platformie ClickMeeting.
W wielu firmach dbałość o pracowników w przestrzeni biurowej jest kształtowana bardzo świadomie.
Z powodu COVID-19, miejsce pracy coraz bardziej kojarzone jest z warunkami, jakie oferuje środowisko pracy, niż z samą nieruchomością czy fizyczną obecnością w biurowcu.
Pandemia koronawirusa wystawiła na próbę wiele firm, a także działy HR, które musiały zweryfikować swoje możliwości pracy w nowej rzeczywistości. Szybko okazało się, że skuteczne zatrudnianie nowych pracowników jest możliwe zdalnie. Dodatkowo, rekrutacja online dała wiele nowych możliwości – firmy mogą m.in. zatrudniać specjalistów z całej Polski, a nie zamykać się, jak do tej pory,
Tegoroczna sytuacja pokazała, że o benefitach dla pracowników trzeba myśleć w inny sposób niż dotychczas.
Wydarzenie poświęcone jest rozwojowi pracownika na każdym etapie jego relacji z organizacją.
Konferencja odbędzie się 26 listopada w nowej, interaktywnej formule on-line.
Trwający kryzys covidowy uświadomił Polakom, jak ważne jest zaangażowanie filantropijne społeczeństwa i biznesu.
Dla firm informatycznych obecny boom oznacza także ryzyko większej rotacji pracowników i możliwość utraty talentów.
Najbardziej reprezentatywnym rynkiem pod względem pozapłacowych świadczeń pracowniczych jest branża IT.
1 października 2020 r. organ nadzorczy ds. ochrony danych osobowych w Hamburgu poinformował o nałożeniu kary pieniężnej na spółkę H&M Hennes & Mauritz Online Shop A.B. & Co KG, czyli jedną ze spółek znanej sieci odzieżowej H&M. Jest to najwyższa kara nałożona dotąd przez organy nadzorcze w Niemczech i wyniosła ponad 35 mln euro. Stan
Aż 41,7% respondentów nie może samodzielnie wybierać benefitów, jednak aż 89,8% z nich chciałoby mieć taką możliwość.
Worksmile oraz Great Digital przygotowali raport „Wellbeing, społeczności i benefity firmowe… czyli jak możesz wspierać employee experience”.
Rynek pracy powoli wraca do sytuacji sprzed rozpoczęcia się pandemii koronawirusa – wynika z 41. edycji badania Monitor Rynku Pracy.
Na pracodawcy w związku z wystąpieniem wypadku przy pracy ciąży szereg obowiązków.
Pandemia obnażyła skuteczność działań pracodawców w obszarze zdrowia i samopoczucia pracowników oraz ich realne potrzeby. Jak wynika z badania Activy Przyszłość wellbeingu i benefitów pracowniczych – nowe porządki, ci drudzy ocenili poziom dbałości o wellbeing w swoim miejscu pracy tylko na 3,3 w 5-stopniowej skali. W nowej rzeczywistości domagają się przede wszystkim elastyczności co do
Wywiad z Piotrem Wołoszynem z firmy DMZ zajmującej się dostarczaniem systemów dla działów HR.
Już wcześniej praca zdalna stawała się coraz bardziej popularna.
Epidemia koronawirusa zmieniła styl pracy wielu Polaków. W efekcie 1 na 5 pracowników znacznie zwiększył czas spędzany z telefonem w ręku – wynika z badania Krajowego Rejestru Długów. Dla niemal jednej czwartej z tej grupy służbowe rozmowy zajmują aż 4 godziny więcej w ciągu dnia, niż przed wybuchem zarazy. Z kolei wśród osób, które po