Wywiad z Piotrem Wołoszynem z firmy DMZ zajmującej się dostarczaniem systemów dla działów HR.
Już wcześniej praca zdalna stawała się coraz bardziej popularna.
Epidemia koronawirusa zmieniła styl pracy wielu Polaków. W efekcie 1 na 5 pracowników znacznie zwiększył czas spędzany z telefonem w ręku – wynika z badania Krajowego Rejestru Długów. Dla niemal jednej czwartej z tej grupy służbowe rozmowy zajmują aż 4 godziny więcej w ciągu dnia, niż przed wybuchem zarazy. Z kolei wśród osób, które po
48% specjalistów podjęło działania rozwojowe w okresie pandemii.
Przed kryzysem prawie połowa przedstawicieli pokolenia Y w Polsce deklarowała, że chce w ciągu dwóch lat zmienić pracę.
Już 4 września wejdą w życie nowe zasady delegowania pracowników w kontekście świadczenia usług i czasowych wyjazdów do spółek w ramach grupy kapitałowej. Z badania przeprowadzonego przez PwC wynika, że przedsiębiorcy obawiają się zmienionych przepisów – jedna piąta respondentów twierdzi, że nowe zasady wpłyną negatywnie na ich biznes poprzez zmniejszenie przychodów lub wzrost kosztów ich
Najczęściej oferta benefitowa jest dostępna dla pracowników branż IT, telekomunikacyjnej i usługowej.
Jakie obowiązki spoczywają na agencji, a jakie na pracodawcy?
Firmy, które dbają o relacje zarówno z pracownikami, jak i z otoczeniem, są lepiej postrzegane przez kandydatów. Dbając o relacje możemy pozyskiwać kandydatów lepiej dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy, a nasi pracownicy będą z nami dłużej i staną się ambasadorami marki. Employer branding a relacje w organizacji to temat przewodni konferencji EB Summit, która odbędzie
Jeśli chcemy zachować zdrowy kręgosłup i sprawność na dłużej, powinniśmy pomyśleć o odpowiednim siedzisku i właściwej pozycji.
Wyniki badania LiveCareer Polska
Jakie pytania w kontekście RODO powinien zadać sobie rekrutujący pracodawca?
Obecnie firmy przeznaczają na benefity coraz więcej środków.
Kryzys związany z pandemią zmobilizował wiele firm do rozwoju i poszerzania oferty o nowe usługi.
Czy trend ten utrzyma się po pandemii?
W efekcie zadeklarowane 14 dni urlopu zmieniają się w dwutygodniowy zdalny tryb pracy.
Pozyskiwanie kandydatów na stanowiska związane ze sprzedażą lub obsługa klienta ma zazwyczaj charakter rekrutacji ciągłej.
Choć większość firm pozytywnie ocenia skuteczność prowadzonych procesów rekrutacyjnych, nadal według 52% badanych są one zbyt długie.
Europejscy pracownicy zgadzają się na obniżenie pensji i późniejsze wypłaty, jeśli to pomoże firmie w czasie kryzysu związanego z COVID-19.
Praca zdalna daje ogromną autonomię pracownikowi, jest także pewnego rodzaju „kredytem zaufania”.