Wydarzenie poświęcone jest rozwojowi pracownika na każdym etapie jego relacji z organizacją.
Konferencja odbędzie się 26 listopada w nowej, interaktywnej formule on-line.
Trwający kryzys covidowy uświadomił Polakom, jak ważne jest zaangażowanie filantropijne społeczeństwa i biznesu.
Dla firm informatycznych obecny boom oznacza także ryzyko większej rotacji pracowników i możliwość utraty talentów.
Najbardziej reprezentatywnym rynkiem pod względem pozapłacowych świadczeń pracowniczych jest branża IT.
1 października 2020 r. organ nadzorczy ds. ochrony danych osobowych w Hamburgu poinformował o nałożeniu kary pieniężnej na spółkę H&M Hennes & Mauritz Online Shop A.B. & Co KG, czyli jedną ze spółek znanej sieci odzieżowej H&M. Jest to najwyższa kara nałożona dotąd przez organy nadzorcze w Niemczech i wyniosła ponad 35 mln euro. Stan
Aż 41,7% respondentów nie może samodzielnie wybierać benefitów, jednak aż 89,8% z nich chciałoby mieć taką możliwość.
Worksmile oraz Great Digital przygotowali raport „Wellbeing, społeczności i benefity firmowe… czyli jak możesz wspierać employee experience”.
Rynek pracy powoli wraca do sytuacji sprzed rozpoczęcia się pandemii koronawirusa – wynika z 41. edycji badania Monitor Rynku Pracy.
Na pracodawcy w związku z wystąpieniem wypadku przy pracy ciąży szereg obowiązków.
Pandemia obnażyła skuteczność działań pracodawców w obszarze zdrowia i samopoczucia pracowników oraz ich realne potrzeby. Jak wynika z badania Activy Przyszłość wellbeingu i benefitów pracowniczych – nowe porządki, ci drudzy ocenili poziom dbałości o wellbeing w swoim miejscu pracy tylko na 3,3 w 5-stopniowej skali. W nowej rzeczywistości domagają się przede wszystkim elastyczności co do
Wywiad z Piotrem Wołoszynem z firmy DMZ zajmującej się dostarczaniem systemów dla działów HR.
Już wcześniej praca zdalna stawała się coraz bardziej popularna.
Epidemia koronawirusa zmieniła styl pracy wielu Polaków. W efekcie 1 na 5 pracowników znacznie zwiększył czas spędzany z telefonem w ręku – wynika z badania Krajowego Rejestru Długów. Dla niemal jednej czwartej z tej grupy służbowe rozmowy zajmują aż 4 godziny więcej w ciągu dnia, niż przed wybuchem zarazy. Z kolei wśród osób, które po
48% specjalistów podjęło działania rozwojowe w okresie pandemii.
Przed kryzysem prawie połowa przedstawicieli pokolenia Y w Polsce deklarowała, że chce w ciągu dwóch lat zmienić pracę.
Już 4 września wejdą w życie nowe zasady delegowania pracowników w kontekście świadczenia usług i czasowych wyjazdów do spółek w ramach grupy kapitałowej. Z badania przeprowadzonego przez PwC wynika, że przedsiębiorcy obawiają się zmienionych przepisów – jedna piąta respondentów twierdzi, że nowe zasady wpłyną negatywnie na ich biznes poprzez zmniejszenie przychodów lub wzrost kosztów ich
Najczęściej oferta benefitowa jest dostępna dla pracowników branż IT, telekomunikacyjnej i usługowej.
Jakie obowiązki spoczywają na agencji, a jakie na pracodawcy?
Firmy, które dbają o relacje zarówno z pracownikami, jak i z otoczeniem, są lepiej postrzegane przez kandydatów. Dbając o relacje możemy pozyskiwać kandydatów lepiej dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy, a nasi pracownicy będą z nami dłużej i staną się ambasadorami marki. Employer branding a relacje w organizacji to temat przewodni konferencji EB Summit, która odbędzie