Dzisiaj zapraszamy Was do lektury naszej kolejnej recenzji – tym razem recenzentkami była cała damska załoga Grow i HRnews.pl. Wszystkie zgodnie stwierdziłyśmy, że prace nad tą recenzją – która do samego końca była owiana tajemnicą – były wyjątkowo przyjemne 😉 Ale po kolei… Z początkiem lutego nawiązaliśmy współpracę z NUTRIDOME – sklepem z wyselekcjonowanymi kosmetykami.
Polska na tle innych krajów EU wyróżnia się jednym z najwyższych wskaźników udziału kobiet na stanowiskach menadżerskich.
Rola Działów HR i Sprzedaży w zwiększaniu wyników sprzedaży
Truizmem staje się powiedzenie, że pandemia koronawirusa zmieniła podejście HR-owców do zarządzania kadrami, choć pomimo długiej już kariery pojęć, takich jak “praca zdalna” czy “postcovidowy employer branding” w powszechnym przekonaniu nadal pokutuje myśl o niechybnej rewolucji. Czy home-office staje się must-have każdej firmy? Jakie działalności najszybciej adaptują się do nowych standardów? Tutaj nie ma jednoznacznych
Zapraszamy Was do udziału w krótkim badaniu dotyczącym benefitów.
Wywiad z Joanną Czarnecką z PKO Banku Polskiego.
Najbliższe miesiące będą – miejmy nadzieję – ostatnim sprawdzianem nowej rzeczywistości.
O pracy zdalnej i rozwiązaniach, które ją umożliwiają, o zachowaniu poczucia zespołowości i zaufaniu.
Co dzieje się z wydajnością, gdy Twój zespół pracuje przez większość czasu z domu?
Jak mądrze realizować politykę CSR firmy? Przykład firmy Budimex.
Ta szybka transformacja działalności firmy była możliwa dzięki przygotowaniu się do niej znacznie wcześniej.
Już wkrótce, w lutym 2021 roku, odbędzie się kolejna konferencja.
Co robić, gdy społeczne nastroje odbijają się na pracownikach?
Możliwości jest wiele, ale czym się kierować przy doborze prezentu dla zespołu i na co zwrócić szczególną uwagę?
Opieka psychologiczna staje się ważnym aspektem w kontekście dbania o zdrowie pracowników.
W zgodnej opinii ekspertów i praktyków biznesu konsekwencji gospodarczych pandemii nie można było przewidzieć.
O reprojektowaniu własnej ścieżki karierowej
Badania pokazują, że zróżnicowane zespoły są bardziej zdolne i innowacyjne.
Z 61 do 72 proc. wzrosła liczba osób skłonnych do przestrzegania zalecenia epidemicznego, gdy przekonywał do niego plakat wykorzystujący nauki behawioralne.
Coraz więcej firm zastanawia się jak stworzyć swój wizerunek atrakcyjnego pracodawcy i dotrzeć do młodych talentów, by ci w przyszłości mogli zasilić ich szeregi.