Nieodpowiednie relacje z przełożonym i brak komunikacji są często głównymi czynnikami, które motywują do zmiany pracy.
Jak zostać mistrzem pierwszego wrażenia?
Ze względu na wysokie zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów i ekspertów IT firmy stoją przed wyzwaniem: jak skłonić daną osobę do pracy u nas?
Choć dla większości osób w pracy najważniejsze jest wyższe wynagrodzenie, to niechętnie sami o nie proszą.
Pierwsza inicjatywa w Polsce podkreślająca transformację i nową rolę działów kadrowo-płacowych w organizacjach.
W 2019 r. obserwowaliśmy skutki pogłębiania się luki kadrowej. Z rejestrów ubyło ponad 100 tys. bezrobotnych, a pensje rok do roku wzrosły średnio o 6,5%.
O ile chętnie dajemy pozytywny feedback, o tyle nie śpieszy nam się do kontaktu z odrzuconymi kandydatami.
Wyniki badania „Polski lider: decyzje w czasach VUCA”.
Czym zaskoczą nas technologie cyfrowe w 2020 roku?
W czołówce miast najbardziej atrakcyjnych pod kątem relokacji utrzymują się: Warszawa, Wrocław, Kraków i Trójmiasto.
Języki programowania są wspólne dla całego świata, dlatego firmy IT szukając specjalistów, chętnie przekraczają granice państw i kultur.
Wbrew panującym stereotypom, znają języki obce, korzystają z mediów społecznościowych i nadążają za rozwojem technologicznym.
Nie od dziś wiadomo, że pracownik usatysfakcjonowany, to pracownik efektywny.
Ok. 1,37 mln Polaków w wieku emerytalnym jest aktywnych zawodowo – wynika z danych GUS.
Co ciekawe, to nie pracownicy branży IT zajęli najwyższe miejsce na podium jeśli chodzi o skalę podwyżek w 2019 roku.
Turkusowy Klub Przedsiębiorstw Społecznych ruszył z petycją dotyczącą alarmującej sytuacji pracodawców osób z niepełnosprawnościami.
Jednym z najbardziej niebezpiecznych momentów dla firmy jest czas zwolnień i okres następujący bezpośrednio po nim.
Toczące się dyskusje kierują uwagę biznesu przede wszystkim na kwestie środowiskowe.
„Chcę się zmienić”, a „chcę zmiany” to dwa różne stwierdzenia.
Stres, wypalenie i brak zaangażowania stanowią obecnie jedne z głównych problemów, z jakimi borykają się nie tylko sami pracownicy,