Przestrzeń biurową warto wyposażyć w narzędzia, które będą zapobiegały rozwijaniu się wszystkich infekcji oraz wspierały odporność długoterminowo.
Same racjonalne rozwiązania zabezpieczające pracowników nie są wystarczające, aby zapewnić komfort psychiczny.
Rekrutacja prowadzona całkowicie online jest dla części organizacji świetnie znanym sposobem na zatrudnianie nowych pracowników, ale nie oszukujmy się – dla wielu firm jest to olbrzymie wyzwanie.
Eksperci Well.hr zwracają uwagę na potrzebę wdrażania działań profilaktycznych.
Wydarzenia ostatnich dni pokazały nam, że nie wszystko jesteśmy w stanie kontrolować, a świat wokół nas potrafi być nieprzewidywalny.
Aż 47% Polaków irytuje się, gdy ich współpracownicy przychodzą do pracy przeziębieni. Jeszcze więcej, bo aż ponad 50% ankietowanych pracowników nie akceptuje, gdy ich współpracownicy nie myją rąk po wyjściu z toalety.
Niektórzy kandydaci nie potrafią odpowiedzieć na pytanie: „Ile będą kosztowały pańskie usługi?”. Jedni się wstydzą, inni boją się, że zaproponują zbyt niską ofertę.
Rejestracja konkursowa potrwa do 18 maja 2020 roku.
Czy w zaistniałej sytuacji możliwe jest, aby przestawić przedsiębiorstwo, właściwie z dnia na dzień, na pracę w tzw. modelu home office?
Każdy, kto próbował okazjonalnie pracować z domu wie, że wiąże się to ze sporym wyzwaniem. Na czym polega tego typu praca?
Wzrost liczby przypadków infekcji koronawirusem w Polsce oraz rosnące poczucie zagrożenia sprawia, że wiele firm i instytucji staje obecnie w obliczu kryzysu.
Troska o różnorodność na stałe zagościła w strategii zatrudnienia firm w Polsce.
Dbanie o dobrostan jednostek, społeczności, ale też otaczającego nas środowiska, to wyznacznik rosnącej świadomości i odpowiedzialności.
Od dawna już wiadomo, że outsourcing to wiele korzyści pozwalających zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze.
Najgorsze, co możesz zrobić, to zaprosić na trudną rozmowę pracownika, a zacząć od uśmiechów, pytań o to, co u niego słychać i luźnych wstawek.
Jak wziąć w nim udział? Wystarczy wypełnić quiz i załączyć case study.
66% badanych darzy swoich współpracowników sympatią. Nie oznacza to jednak, że nie mamy im za złe określonych zachowań.
Najbliższe lata będą wymagać od firm i ich pracowników elastyczności, ciągłego uczenia się i umiejętności przewidywania kierunku zmian.
Z tegorocznego raportu płacowego Hays Poland wynika, że świadczenia dodatkowe oferuje 90 proc. firm.