Najgorsze, co możesz zrobić, to zaprosić na trudną rozmowę pracownika, a zacząć od uśmiechów, pytań o to, co u niego słychać i luźnych wstawek.
Jak wziąć w nim udział? Wystarczy wypełnić quiz i załączyć case study.
66% badanych darzy swoich współpracowników sympatią. Nie oznacza to jednak, że nie mamy im za złe określonych zachowań.
Najbliższe lata będą wymagać od firm i ich pracowników elastyczności, ciągłego uczenia się i umiejętności przewidywania kierunku zmian.
Z tegorocznego raportu płacowego Hays Poland wynika, że świadczenia dodatkowe oferuje 90 proc. firm.
Nieodpowiednie relacje z przełożonym i brak komunikacji są często głównymi czynnikami, które motywują do zmiany pracy.
Jak zostać mistrzem pierwszego wrażenia?
Ze względu na wysokie zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów i ekspertów IT firmy stoją przed wyzwaniem: jak skłonić daną osobę do pracy u nas?
Choć dla większości osób w pracy najważniejsze jest wyższe wynagrodzenie, to niechętnie sami o nie proszą.
Pierwsza inicjatywa w Polsce podkreślająca transformację i nową rolę działów kadrowo-płacowych w organizacjach.
W 2019 r. obserwowaliśmy skutki pogłębiania się luki kadrowej. Z rejestrów ubyło ponad 100 tys. bezrobotnych, a pensje rok do roku wzrosły średnio o 6,5%.
O ile chętnie dajemy pozytywny feedback, o tyle nie śpieszy nam się do kontaktu z odrzuconymi kandydatami.
Wyniki badania „Polski lider: decyzje w czasach VUCA”.
Czym zaskoczą nas technologie cyfrowe w 2020 roku?
W czołówce miast najbardziej atrakcyjnych pod kątem relokacji utrzymują się: Warszawa, Wrocław, Kraków i Trójmiasto.
Języki programowania są wspólne dla całego świata, dlatego firmy IT szukając specjalistów, chętnie przekraczają granice państw i kultur.
Wbrew panującym stereotypom, znają języki obce, korzystają z mediów społecznościowych i nadążają za rozwojem technologicznym.
Nie od dziś wiadomo, że pracownik usatysfakcjonowany, to pracownik efektywny.
Ok. 1,37 mln Polaków w wieku emerytalnym jest aktywnych zawodowo – wynika z danych GUS.